wat is chasen?

Topic gezien door 2079 bezoekers
Gestart door hj32, di 07 aug 2012 - 17:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hj32

Nav een tweet van Graphicnizor wil ik jullie nu toch eens vragen...wat is voor jullie chasen?

Wat houdt het in?
Is het een bui die toevallig langs je huis trekt meepakken of is het meer dat je echt achter een cel aangaat, ergens, waar dan ook, 1 met potentie en er achter aan jaagt met alle daarbij horende zaken als corepunching, lokaties zoeken, bustrisico enz?

Bijvoorbeeld Severe weather die van Zuid Nederland naar Luxemburg knalt om een windhoos te pakken, Team Assen die van Emmen naar Venlo knalt en weer terug via Duitsland...
En dan noem ik m'n eigen 100-en kilometers nog niet eens.

Want een toevallig gelukje is iig voor mij geen chase.
Als ik een bui vlakbij pak en er niet echt achteraan hoef, noem ik het niet voor niks "onweer"

Dus denk na voor je uitspraken doet...
No offence, maar wel degelijk een statement  ;)

Pfff ::)

Een chase op de fiets is vanaf nu een fietschase 
Ga ik ook maar es proberen binnenkort, scheelt nog Diesel ook  ;D


GekkeLeo

Hahaha volgde jullie discussie al :P

Ik zie een chase met de auto anders als met de fiets. Kijk komt zo'n bui langs je en kan je die op de fiets pakken is mooi mee genomen. In mijn ogen is een chase waar je wel ff voor moet rijden, dat je echt de buien achterna gaat.

hj32

Ja ik had niks hoeven plaatsen, want het gaat al los via Twitter  ;D
Geen aanval iig, meer een eyeopener  ;)

Kay1989

Oké, dit begint behoorlijk triest te worden.

Of je nou 15 minuten moet fietsen of 500 km moet rijden, het is voor mij allebei een chase. Lekker boeiend of je het dan een chase of een fietschase moet noemen...

Jan van Ooijen

Wat er op twitter afspeelde laten we lekker daar, bij deze ook een slotje. Niet iedereen kan autorijden of heeft een rijbewijs
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal