Geweldige Shelfbui met een dramatische afloop.

Topic gezien door 1896 bezoekers
Gestart door NitroGenetics, za 04 aug 2012 - 23:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NitroGenetics

In regio steenwijk waar ik woon kwam er een pracht van een superbui met een geweldige shelfcloud erbij hagelstenen van ruim een centimeter bomen die het hebben begeven en ook een tent van een groot festival ingestort helaas met daarbij veel gewonden en mogenlijk een dode volgens oog getuigen, ik ben erheen gegaan omdat er zelf ook vrienden van mij op dat feest was en ik vanavond zelf van plan was te gaan feesten, de beelden van de tent dichtbij laat ik uit respect voor andere niet zien ik kan je wel beelden van later in de avond van een afstand van 700meter zien en zal die even later uploaden.

hier dan de beruchte bui die voor veel problemen veoorzaakte als chaser zijn betreur ik de gewonden en hopenlijk komt alles goed met ze.


video beelden van de tent op vere afstand komen later


SniperEye

Die shelf hangt echt behoorlijk laag aan de grond, geen wonder dat de wind zoveel speelruimte had.

NitroGenetics

ja als je dat ziet aankomen waar je bijstaat dan is het echt een geweldig fenomeen om naar te kijken :)

Dutchstormchaser

Zo heftig! en zo dicht bij huis had ik heen gekunt volgende keer maar erg mooie beelden thxs voor het delen ;)
Twitter Dutchstormchase
Website [url=http://dutchst

NitroGenetics

Citaat van: Dutchstormchaser op za 11 aug 2012 - 18:15
Zo heftig! en zo dicht bij huis had ik heen gekunt volgende keer maar erg mooie beelden thxs voor het delen ;)
hehe geen dank man :) wou eigenlijk dat het hd was geweest veel betere beeld  en zie je alle details xD

Powered by EzPortal