"Verdachte" beweging in stevige bui - Roermond - 20 juli 2012

Topic gezien door 2169 bezoekers
Gestart door SniperEye, vr 20 jul 2012 - 22:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SniperEye

Vanavond, onderweg vanuit Weert naar Roermond in een stevige bui terecht gekomen. T.h.v. Baexem nam ik een flinke uitzakking waar. Vlak na Horn kon ik beweging in de bui zien die wat weg had van hele lichte rotatie, misschien updraft. De "wolk/ fractus" leek de neiging richting de grond te willen. Helaas kon ik pas laat beginnen met filmen en tot overmaat van ramp had je veel bomen op dat stuk. Ik heb een minifilmpje ervan gemaakt.



Ter hoogte van het Retailpark in Roermond nam ik kort nog steeds de uitzakking waar maar kon dit niet meer op film vastleggen helaas.

Tyshane

Tja, eigenlijk valt hier niets van te zeggen... het filmpje heeft weinig toegevoegde waarde aangezien het weinig tot niets laat zien. Maar dat geef je min of meer zelf ook aan. Maar wat is het doel dan van deze beelden?

Jur


SniperEye

Citaat van: Tyshane op vr 20 jul 2012 - 23:16
Tja, eigenlijk valt hier niets van te zeggen... het filmpje heeft weinig toegevoegde waarde aangezien het weinig tot niets laat zien. Maar dat geef je min of meer zelf ook aan. Maar wat is het doel dan van deze beelden?

Precies. Veel te laat kunnen beginnen met filmen. Je moet ook op de weg blijven letten. Omdraaien had geen zin, de eerst volgende gelegenheid bood zich pas enkele kilometers verderop aan. Enige waar ik op had gehoopt was dat er wellicht meerdere leden van dit forum uit die buurt deze bui hadden waargenomen en wellicht mijn verhaal konden bevestigen en hun visie op het geheel geven.

Tyshane

Oh ok, ik snap het! Het laatste deel waarbij je de wolk ziet, ziet er in ieder geval wel dreigend uit!

SniperEye


Tyshane

Citaat van: SniperEye op za 21 jul 2012 - 11:51
Foei, filmpje niet helemaal gekeken ;)

Helaas dat heb je fout ingeschat, ik snap dan ook niet waarom je die conclusie trekt.  :)

Powered by EzPortal