Blikseminslag Almere 12-07-2012

Topic gezien door 2918 bezoekers
Gestart door MrBuzzel7, do 12 jul 2012 - 10:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Cdtj3

Was dit om 07:01? want zo ja dat zat ik er 50 meter vandaan, ik stond namelijk op het station op mijn trein te wachten :D
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Lightning_Glenn

Vet filmpje ! Flinke inslag  8)
De camera reageerde er aardig op ja.
Er staat bijzonder weinig info bij, is dit jou eigen gemaakte filmpje? van vanochtend?

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

Glennb

Vandaar dat hier meerdere autoalarmen afgingen! Wat een ontzettende knal was dit zeg. De knal die ik bedoelde was rond 6.20u. Ben benieuwd hoe laat deze was?
Groet,
Glenn

Cdtj3

Citaat van: Lightning_Glenn op do 12 jul 2012 - 12:24
Er staat bijzonder weinig info bij, is dit jou eigen gemaakte filmpje? van vanochtend?

Is zeker zijn filmpje :P En ja tis van vannochtend, ik maakte die klap mee, pfff wat een klapper was dat :P
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

SteefDeChaser

Citaat van: Cdtj3 op do 12 jul 2012 - 10:38
Was dit om 07:01? want zo ja dat zat ik er 50 meter vandaan, ik stond namelijk op het station op mijn trein te wachten :D

Haha niet voor het een of 't ander maar kijk linksonder in het filmpje, zie je de tijd lopen haha.
R A M M S T E I N
D U B S T E P

maarten otto

Kort ervoor (paar minuten) ging ie op 200 meter voor mijn huis in de 380Kv mast midden op het Weerwater... Alles in de kast stond te trillen en m'n kat vloog bij me onder de dekens...  ;D
Met 250 km/h boven de kassen van het Westland en de Hollandsche Brug met windkracht 8.... Durven jul

MrBuzzel7

Ja Lightning_Glenn is de mijne orgineel

MrBuzzel7

Weet niet hoe het werk met terugreageren hier...ben nog groentje....
Maar deze inslag was inderdaad 07:00 zoals aangegeven op vid...
En helemaal de mijnes... nooit wat mee gedaan met mijn intresse in het weer en nu Bam een mooie.
Foto ervan bij RTL4 weer geweest en de vid bij Omroep Flevoland

Gr Leo

Powered by EzPortal