Heel veel sterkte gewenst voor Impreza en familie

Topic gezien door 12460 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, di 03 jul 2012 - 01:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

Vannacht is mij en ander chatters van MS een niet zo goed nieuws over de chat gegaan dat de vaste vrienden van Impreza er totaal stil van werden.

Het was groot nieuws, een motorrijder klapt met volle snelheid tegen een Alfa 156 die door rood reed. op de A58 bij Vlissingen
Fotos en dergelijke werden verspreid over het internet.

Bericht van HVZeeland:

OOST-SOUBURG - Bij een ongeval op de kruising van de Sloeweg / Bermweg / Veerhavenweg / A58 in Oost-Souburg is maandag aan het einde van de middag een motorrijder zwaargewond geraakt.   

Het ongeval vond rond 17.15 uur plaats. De motorrijder kwam aanrijden vanaf de Sloebrug en reed bij groen licht de kruising over, rechtdoor richting de A58. Op dat moment kwam een 49-jarige automobilist uit Oost-Souburg aanrijden vanaf de A58 die linksaf sloeg richting de Veerhavenweg. De motorrijder botste tegen de rechterzijkant van de auto en kwam ten val. Door de klap raakte de auto en de motor zwaar beschadigd.   

De motorrijder raakte door de aanrijding zwaargewond en is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis is Goes. Een traumahelikopter heeft ter plekke medische hulp verleend. De arts van het traumateam is in de ambulance meegegaan naar het ziekenhuis. De traumahelikopter is vervolgens naar het ziekenhuis in Goes gevlogen. De bestuurder van de auto raakte niet gewond.  De politie heeft ter plekke technisch onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeval. Het verkeer is ter plaatse geregeld en omgeleid.



Vandaag of eerder gezegd vannacht kwam impreza bij ons met het schokkende nieuws:
Het was haar broer die er met een harde snelheid tegen de auto aanreed.

Met haar toestemming om haar te ontlasten van deze taak wilde ik jullie, in het bijzonder de naaste vrienden van Impreza, hier informeren dat begrijpelijk Impreza een tijd niet aanwezig zal zijn op de chat van Meteo-Service.
En wilde graag een uitleg geven over wat er precies gebeurd is;

De broer van Impreza was op weg naar de A58 en had groen licht en trok op toen er vlak voor de kruising een zwarte alfa 156 door rood reed om ook richting de snelweg te gaan.
De broer van impreza heeft getracht te ontwijken maar is daar niet in geslaagd en met een flinke snelheid op de achterkant van de Alfa ingereden.
De klap was zo hard dat de helm van zijn hoofd vloog en hij met het hoofd op het asfalt terrecht is gekomen.


De enige afbeelding die ik laat zien is van de motor zelf.

Het frame is doormidden en voorwiel en voorpoot zijn compleet afgebroken

Impreza's broer ligt nu in kritieke toestand op de IC met ernstige hoofd trauma en diverse breuken zoals pols en bekken.
Deze zijn inmiddels gezet maar het blijft afwachten wat de harde klap met zijn hoofd heeft gedaan.
De enige geruststellende berichten die ik heb gehoord van Impreza zelf zijn dat hij wel wist waar hij was, en wat er gebeurd was.

Op reacties wil ik absoluut geen vooroordelen lezen zoals bijvoorbeeld het zal wel dit en wat een domme bestuurder.
Ook geen plaatjes of filmpjes van het betreffende ongeluk.
Als je deze wilt zien kun je HIER heengaan
Ik zou willen vragen of de mods hierop streng willen toezien

Zijn er vragen dan kun je mij aanspreken op de chat ben er altijd wel te vinden als Mike & MikeATWork


Dit topic is puur gemaakt om Impreza en haar familie een steun in de rug te geven en vrienden van haar ( zoals ik ) te informeren over deze zeer best wel schokkende gebeurtenis.
Zodat Impreza zelf niet 10x hetzelfde verhaal hoeft te vertellen.

En heb hier ook haar toestemming voor.
Dus namens mij;

*Lieve Impreza ik wens jou en je broer maar ook de rest van je familie heel erg veel sterkte toe.
Dat al het geluk en kracht maar naar jullie mag toestromen

Liefs sterkte en dikke kus
Graph*

MSB

Bij deze wil ik Impreza en famillie veel sterkte toewensen  de komende tijd.
Lang leven de winter

Gerard1995

dit is zo ongeveer het heftigste wat er met familie gebeuren kan.... Heel veel sterkte toegewenst @impreza !!
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

klapper

sterkte impreza voor jouw en je familie !!
1 paar weken geleden is een maat van me verongelukt een stukje verderop op de brug die heeft het niet overleefd. (ook met de motor)
wees allemaal voorzichtig op de weg niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander.

Cdtj3

Namens mij en mijn familie heel veel sterkte Impreza en familie.
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Fanatic

..:: Get out of my way!! I have a storm to catch!! ::..

arjanbruggink

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Reutel


Marlieke

Impreza en familie... heel erg veel sterkte gewenst...

Helaas weet ik maar al te goed waar jij nu doorheen moet...

Laten we hopen dat je broer goed zal herstellen van het vreselijke ongeval. Ook al zal dat mogelijk best lang duren, houd moed!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

erik

Impreza en familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst !!

StevenOverijssel

Heel veel sterkte Toegewenst aan impreza en haar familie !
Always in the mood for some thunder and lightning

Nizinny


inca

If you put your mind to it, you can accomplish anything! Canon 50D, EF-S 17-55 IS USM 2.8

Stephanie

Heel veel sterkte voor Impreza, en alle andere betrokkenen. Wat is dat schrikken zeg :(

Khim

Heel veel sterkte voor Impreza en familie, voor nou en de komende tijd.
Groetjes uit Hengelo (OV)

frankaloe

heel veel sterkte voor iedereen en beterschap voor je broer.
hopenlijk gaat hij geheel herstellen
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

harmenst

Hopelijk komt hij er weer goed bovenop. Sterkte!

alaind86

Zeer heftig en tragisch nieuws, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode.

gr: Alain

Fren

Heel veel sterkte voor de familie en vrienden en hopelijk gaat hij gauw de goede kant op en volgt er herstel.
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 5 | 2023: 17 | 2022: 21

Powered by EzPortal