Meteo Service helpen

Topic gezien door 7742 bezoekers
Gestart door GekkeLeo, di 28 feb 2012 - 17:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GekkeLeo

Ik heb een vraag en die is:

komt er net als op onweer online een service dat je bijvoorbeeld een premium member of een donateur kan worden?
Als dat er komt zou ik dat wel willen worden, zulke sites verdienen die credits!

Jan van Ooijen

Citaat van: GekkeLeo op di 28 feb 2012 - 17:12
Ik heb een vraag en die is:

komt er net als op onweer online een service dat je bijvoorbeeld een premium member of een donateur kan worden?
Als dat er komt zou ik dat wel willen worden, zulke sites verdienen die credits!

Als het goed is komt dat er ook. Echter momenteel erg hectisch waardoor deze dingen erbij inschieten. We hebben er zelf ook al aan zitten denken hoe we dat aan zullen pakken. De bedoeling is dat er voor de donateurs een apart forumgedeelte komt waar ongeveer 5 dagen van te voren al de eerste updates omtrent onweerskansen te lezen zijn. Gezien de situatie van vele Nederlanders op dit moment zullen wij geen asociale bedragen gaan vragen daarvoor.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo

Citaat van: Jan van Ooijen op di 28 feb 2012 - 17:17
Als het goed is komt dat er ook. Echter momenteel erg hectisch waardoor deze dingen erbij inschieten. We hebben er zelf ook al aan zitten denken hoe we dat aan zullen pakken. De bedoeling is dat er voor de donateurs een apart forumgedeelte komt waar ongeveer 5 dagen van te voren al de eerste updates omtrent onweerskansen te lezen zijn. Gezien de situatie van vele Nederlanders op dit moment zullen wij geen asociale bedragen gaan vragen daarvoor.
Oke duidelijk, ik houd jullie berichtgeving in de gaten :)

Johann

Citaat van: GekkeLeo op di 28 feb 2012 - 17:20
Oke duidelijk, ik houd jullie berichtgeving in de gaten :)

Citaat van: Jan van Ooijen op di 28 feb 2012 - 17:17
Als het goed is komt dat er ook. Echter momenteel erg hectisch waardoor deze dingen erbij inschieten. We hebben er zelf ook al aan zitten denken hoe we dat aan zullen pakken. De bedoeling is dat er voor de donateurs een apart forumgedeelte komt waar ongeveer 5 dagen van te voren al de eerste updates omtrent onweerskansen te lezen zijn. Gezien de situatie van vele Nederlanders op dit moment zullen wij geen asociale bedragen gaan vragen daarvoor.


....en wellicht excl. synopt besprekingen en langetermijnsverwachtingen, kaarten,  foto's en wie weet wat nog meer allemaal ! :-)
We gaan ons er  tzt  over beraden en kijken wat allemaal mogelijk en haalbaar is !

Ciao Johann

MeteoPeet

Citaat van: Jan van Ooijen op di 28 feb 2012 - 17:17
Als het goed is komt dat er ook. Echter momenteel erg hectisch waardoor deze dingen erbij inschieten. We hebben er zelf ook al aan zitten denken hoe we dat aan zullen pakken. De bedoeling is dat er voor de donateurs een apart forumgedeelte komt waar ongeveer 5 dagen van te voren al de eerste updates omtrent onweerskansen te lezen zijn. Gezien de situatie van vele Nederlanders op dit moment zullen wij geen asociale bedragen gaan vragen daarvoor.


Ik weet niet of ik alleen daar in ben, maar ... hiermee hou ik me hart vast. Dat donateurs welkom zullen zijn, begrijp ik maar al te goed.
Maar niet iedereen kan waarschijnlijk die keuze te maken, niet uit onwil of egoisme, maar puur vanwege financieen.
En als die '2deling' dan tot stand gekomen is, maakt het dat (als ik ff voor me zelf spreek) dit/deze forum/site gelijk een stuk minder aantrekkelijk.

Peet ...die gewoon ff zijn gedachten uit,mening daarin van een ander respecteerd.

Sven

10 euro op jaarbasis vindt ik prima te doen, zou niet weten waarom dat een belemmering moet zijn. De schrijvers van bijv kansentopics steken ook genoeg energie en tijd in het voorschrijven van de scenario's richten de leden. Mag best een kleine donatie tegenoverstaan. Buiten dat is iedereen vrij om het te doen of niet te doen. Wil je graag alle laatste nieuwe weetjes dan weet je wat je moet doen.

Twee deling zal er naar mijn idee niet ontstaan simpel doordat het zo goedkoop is.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Jan van Ooijen

Citaat van: MeteoPeet op di 28 feb 2012 - 21:50

Ik weet niet of ik alleen daar in ben, maar ... hiermee hou ik me hart vast. Dat donateurs welkom zullen zijn, begrijp ik maar al te goed.
Maar niet iedereen kan waarschijnlijk die keuze te maken, niet uit onwil of egoisme, maar puur vanwege financieen.
En als die '2deling' dan tot stand gekomen is, maakt het dat (als ik ff voor me zelf spreek) dit/deze forum/site gelijk een stuk minder aantrekkelijk.

Peet ...die gewoon ff zijn gedachten uit,mening daarin van een ander respecteerd.

Daarom zeg ik ook "Gezien de situatie van vele Nederlanders op dit moment zullen wij geen asociale bedragen gaan vragen daarvoor". De bedragen op jaarbasis zullen echt niet hoog zijn. In ieders geval niet hoger dan 10 Euro per jaar. Maar goed, we zijn hier nog niet over uit.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johann

Citaat van: MeteoPeet op di 28 feb 2012 - 21:50
Ik weet niet of ik alleen daar in ben, maar ... hiermee hou ik me hart vast. Dat donateurs welkom zullen zijn, begrijp ik maar al te goed.
Maar niet iedereen kan waarschijnlijk die keuze te maken, niet uit onwil of egoisme, maar puur vanwege financieen.
En als die '2deling' dan tot stand gekomen is, maakt het dat (als ik ff voor me zelf spreek) dit/deze forum/site gelijk een stuk minder aantrekkelijk.
Peet ...die gewoon ff zijn gedachten uit,mening daarin van een ander respecteerd.

Een ieders mening zullen we respecteren.
Bedankt voor je mening (zit wat in)

Ciao Johann

MeteoPeet

Citaat van: Jan van Ooijen op di 28 feb 2012 - 21:57
Daarom zeg ik ook "Gezien de situatie van vele Nederlanders op dit moment zullen wij geen asociale bedragen gaan vragen daarvoor". De bedragen op jaarbasis zullen echt niet hoog zijn. In ieders geval niet hoger dan 10 Euro per jaar. Maar goed, we zijn hier nog niet over uit.

Hoi Jan,

Had ik wel goed gelezen  ;)
Ik wacht wel af op wat komen gaat. :)

@ Sven ... terecht of niet, dat was niet mijn  insteek. Alleen, ik ga niet op de stoel van een ander zitten om te bepalen wat hij of zij doen kan. ;)

Peet

MeteoPeet

Citaat van: Johann op di 28 feb 2012 - 22:04
Een ieders mening zullen we respecteren.
Bedankt voor je mening (zit wat in)

Ciao Johann

Hoi Johan,

Graag gedaan en thnx!

Peet

Sven

Citaat van: MeteoPeet op di 28 feb 2012 - 22:07
@ Sven ... terecht of niet, dat was niet mijn  insteek. Alleen, ik ga niet op de stoel van een ander zitten om te bepalen wat hij of zij doen kan. ;)

Dat weet ik, en is ook niet mijn streven, dat we voor een ander bepalen of zei doneren ja of de nee. Maar 10 euro is relatief goedkoop voor het geen concurrenten vragen. Het overwegen moet geen probleem zijn, maar niet iedereen heeft een grote portomonee zoals je zegt.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Tyshane

Op zich wel een goed idee om donatiemogelijkheden aan te bieden, maar of het handig is deze te koppelen aan extra service weet ik niet. Het zal sommigen tegenhouden. Misschien niet eens vanwege de kosten. Maar voor deze site natuurlijk wel handig om zo wat bij elkaar te krijgen om eventuele kosten een beetje te kunnen drukken.

Wellicht is het een idee om een donatie-sms-knop te plaatsen? Dan kunnen mensen, als ze willen, zo af en toe eens een kleine donatie doen, (die dan van hun beltegoed afgaat). Gaat om kleine bedragen voor de donateur en er hoeven geen gegevens te worden uitgewisseld, dus laagdrempelig...

zorba

Blijft een heikel punt natuurlijk. En wat je ervoor terugkrijgt. Ik vind het persoonlijk wel een goed idee wat Jan en Johann aandragen, maar de tegenargumenten zijn ook te begrijpen. Voor ieder een persoonlijke afweging. Ik ga mn hersens er ook ff goed over laten kraken nog.
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

GekkeLeo

Tuurlijk je kan niet bij een ander in zijn zak kijken en de keus vrij om te doneren. Maar vind het wel meer dan waard om Jan en Johann op die manier te helpen.

MeteoPeet

Citaat van: Tyshane op wo 29 feb 2012 - 00:10

...

Wellicht is het een idee om een donatie-sms-knop te plaatsen? Dan kunnen mensen, als ze willen, zo af en toe eens een kleine donatie doen, (die dan van hun beltegoed afgaat). Gaat om kleine bedragen voor de donateur en er hoeven geen gegevens te worden uitgewisseld, dus laagdrempelig...

Goed idee ook, kan ik me ook in vinden.

Peet

Lander

Waar kan ik de weerkaarten, bewolking, neerslag,... van hirlam vinden?

Nu al een erg mooi forum trouwens  ;)

zorba

Citaat van: GekkeLeo op wo 29 feb 2012 - 06:22
Tuurlijk je kan niet bij een ander in zijn zak kijken en de keus vrij om te doneren. Maar vind het wel meer dan waard om Jan en Johann op die manier te helpen.

Mee eens, ik zal ook sponsoren. Gaat wel ten koste dan van de sponsoring "van die andere site" ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

zorba

Citaat van: Lander op wo 29 feb 2012 - 13:21
Waar kan ik de weerkaarten, bewolking, neerslag,... van hirlam vinden?

Nu al een erg mooi forum trouwens  ;)

Ik kijk altijd op WOM (wetteronline), maar das niet gratis ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

GekkeLeo

Citaat van: zorba op wo 29 feb 2012 - 13:26
Mee eens, ik zal ook sponsoren. Gaat wel ten koste dan van de sponsoring "van die andere site" ;)
Dat had ik dus ook in gedachten, ook al verdienen hun het ook

Marcel

150 euro voor 3 jaar en dan krijg je er een gratis lightning trigger bij  :P
nee grapje, 10 euro per jaar vind ik een heel mooi bedrag en dat heb ik er dus best voor over :)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Powered by EzPortal