Skydrone Zwolle Photography

Topic gezien door 13898 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, zo 03 jun 2012 - 19:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michaeltje1986

Citaat van: arjanbruggink op di 16 jul 2013 - 08:49
Strakke beelden. Wellicht de volgende keer er voor zorgen dat er geen wentelwiekjes in het beeld komen....

Mee eens, lijken meer donuts dan driften ;)

Graphicnizor

En weer een!! Heb er zin in hahaha!! Op t laatste dus de gopro kwijt omdat ik m van mn hoofd heb geslagen maar dankzei een duiker kon ik m zo weer terugvinden!!


Jelte

Mooi filmpje! Maar durfde je niet verder boven het water te komen met je drone?

Tyshane

Echt HEEL gaaf gedaan Michael, dat filmpje van driftcursus! (Die andere ga ik zo even bekijken) Mooie beelden, knap ge-edit en perfect getimed allemaal, echt professioneel! De muziek ondersteunt het perfect, echt top. Zo te zien heb je al regelmatig werk en opdrachten, tof te zien dat je met je enthousiasme dat allemaal bereikt, complimenten!

Graphicnizor

CiteerEcht HEEL gaaf gedaan Michael, dat filmpje van driftcursus! (cut)

Dank Tyshane,

Het is geen makkelijk werk om alles te regelen als iemand met een "beperking". Maar ik geef ook niet op, elke tegenslag is weer een deur naar nieuwe mogelijkheden. Duidelijk te zien is dat de nieuwe gymbal ook echt zorgt voor nieuwe strakke beelden. Wat betreft de edit, ook niet echt heel makkelijk allemaal maar dit is nog eigenlijk de standaard bewerking. Ik kan zoveel meer.

CiteerMooi filmpje! Maar durfde je niet verder boven het water te komen met je drone?
Bij dat filmpje ben ik tot 2x toe boven water geweest. En ja ik was wel nerveus, water en drone gaan niet samen he :) Naast dat lagen er ook bootjes en mensen in t water. En daar vlieg je niet boven.

Powered by EzPortal