Skydrone Zwolle Photography

Topic gezien door 13901 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, zo 03 jun 2012 - 19:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Knap gedaan Mike!  8)
Maakt ook aardige foto's  :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Tyshane

Zeker gaaf, de kwaliteit is goed, maar het uitzichtpunt is super natuurlijk, gewoon uniek vanuit de hoogte die foto's nemen! De link naar je website (in de handtekening) die doet het niet, krijg een foutmelding. Dat is jammer, was benieuwd naar meer info.

Kay1989

Erg lekker bezig Mike ? Keep up the good work :)

JorisK

Heel mooi gedaan, supervet!

Graphicnizor

Citaat van: Tyshane op di 18 sep 2012 - 15:27
Zeker gaaf, de kwaliteit is goed, maar het uitzichtpunt is super natuurlijk, gewoon uniek vanuit de hoogte die foto's nemen! De link naar je website (in de handtekening) die doet het niet, krijg een foutmelding. Dat is jammer, was benieuwd naar meer info.

Goed dat je dat even meld, Heb ik bij deze aangepast ;)

Citaat van: Kay1989 op ma 24 sep 2012 - 02:11
Erg lekker bezig Mike ? Keep up the good work :)
Straks seizoen 2013 gaan we weer lekker op pad, met nog beter spul om mee te nemen en nog meer ervaringen om te delen :)


En we zitten niet stil,  Morgen marathon Zwolle als eerste BETAALDE opdracht.
Gisteren de voorstelling " Sensations " gezien met het Herman Renz circus

Roan

Wat voor een lens zit er op, want ik vind de kwaliteit bij sommige foto's eigenlijk gewoon niet goed.. De positie van de foto's is natuurlijk uniek en dat maakt het ook zeker wel waard  :D

Tyshane

Leuk trouwens dat je er ook al een betaalde opdracht aan over hebt gehouden. Goed dat je de url van de site hebt aangepast. Belangrijk dat soort dingen, zeker nu je ook betaalde opdrachten krijgt.  8)  Succes ermee!

Ik heb nog wel een tip, als je dat wil. ;) Je logo vind ik goed bedacht, het oogje met de wolk. Ik weet dat je grafisch goed bent en dat je je lekker creatief kan uiten, dat zag ik ook bij je vorige sites, logo's en filmpjes. Bij deze alleen een klein minpuntje wat mij betreft en dat is de leesbaarheid van de tekst in het logo. De grootte van het logo op de foto's is een afmeting die waarschijnlijk het meest onder de ogen van mensen zal komen en derhalve goed leesbaar moet zijn. In het groot zal het waarschijnlijk goed leesbaar zijn, maar zo klein op foto's blijft er weinig van over, beetje 'priegelig'. Misschien dat je daar wat mee kan. Maak het wit en bold? En dan zonder outline b.v.  :)

Graphicnizor

Citaat van: Tyshane op zo 30 sep 2012 - 11:03
Leuk trouwens dat je er ook al een betaalde opdracht aan over hebt gehouden. Goed dat je de url van de site hebt aangepast. Belangrijk dat soort dingen, zeker nu je ook betaalde opdrachten krijgt.  8)  Succes ermee!

Ik heb nog wel een tip, als je dat wil. ;) Je logo vind ik goed bedacht, het oogje met de wolk. Ik weet dat je grafisch goed bent en dat je je lekker creatief kan uiten, dat zag ik ook bij je vorige sites, logo's en filmpjes. Bij deze alleen een klein minpuntje wat mij betreft en dat is de leesbaarheid van de tekst in het logo. De grootte van het logo op de foto's is een afmeting die waarschijnlijk het meest onder de ogen van mensen zal komen en derhalve goed leesbaar moet zijn. In het groot zal het waarschijnlijk goed leesbaar zijn, maar zo klein op foto's blijft er weinig van over, beetje 'priegelig'. Misschien dat je daar wat mee kan. Maak het wit en bold? En dan zonder outline b.v.  :)

Om eerlijk te zijn vind ik t hele logo geen *** aan, te simpel niet catchy genoeg en ik stoor me aan t lettertype. Maar een creative mind komt vanzelf wel met iets. Ideeen mogen altijd. Want ik kan niet aan alles denken!!

Citaat van: Roan op zo 30 sep 2012 - 11:00
Wat voor een lens zit er op, want ik vind de kwaliteit bij sommige foto's eigenlijk gewoon niet goed.. De positie van de foto's is natuurlijk uniek en dat maakt het ook zeker wel waard  :D
Voorlopig een gopro, lekker licht en na het donderen van de canon ben ik daar niet meer zo happerig op tot de drone iets geavanceerder is.
Dan zijn de fotos weer lekker mooi scherp en helder

Graphicnizor

Maar soms kun je ook echte lokkers schieten zoals bij mijn eerste betaalde opdracht van de Zwolse Marathon.
Ja toen waren de mensen al voorbij maar toch.. Wat een foto. En dat met een gopro. Stel je eens voor wat ik te bieden heb als de canon weer er onder hangt of miss een Nex 5

Graphicnizor

ZO!! meteen even het beste plaatje van het jaar uploaden!! Tenminste van skydrone Zwolle dan

Graphicnizor

Zo weer een foto erbij. Ik wil er wel nog even bij vermelden dat je de fotos alleen kan zien als je INGELOGD bent. Dus ff reggen en inloggen!!

Dit betreft een flinke foto 2000 pixels, dus enjoy
Hondenshow bij KC te Zwolle

WoodsWeather

Prachtige fotos allemaal, is toch allemaal net ff anders van een grotere hoogte. Moooi :)
https://twitter.com/WBMol
www.woutermol.com

Graphicnizor

Behalve dat ook een groot verschil in kwaliteit. Ik heb ook besloten bij lange opdrachten de GP2 er aan te knopen, en bij korte vluchten zoals gebouwen/events de DSLR

Hier is er nog een van de KC Ijsselshow. Ik hoop dat Jan me snel kan verblijden met wat sneeuw. Lijkt me gaaf om fotos te maken van besneeuwde daken..


Graphicnizor

nou weer een voor in de boeken :)




Jelte

Als je een keer zin hebt om op Terschelling te komen... Onderdak regel ik wel dan!

Er valt een heleboel te bewerken aan je foto's met een beetje Photoshop. Het is dan wel een Gopro, maar daar zit best een degelijke sensor in en met wat bewerking krijg je er veel moois uit. Overigens is de GP3 wel erg mooi. Filmpjes al gezien?

Er zitten erg mooie herfstkleuren in je laatste foto, die er met wat aanpassingen goed uit komen. Maar ik wil niet zomaar zonder toestemming van je de foto gaan bewerken...  ;D

romulus

Ik ben enthousiast over dit project en ik ben het eens met Jelte dat er wat te fotoshoppen valt.
Ik ben wel zo brutaal geweest hem even door Photoshop te halen (waarvoor mijn excuses) maar naar mijn mening knapt de foto er wel van op.

Graphicnizor

Dat kan inderdaad, al gaat de kwaliteit van de foto er erg op achteruit. ik denk dat ik de fotos op een aparte machine moet gaan bewerken omdat de fotos 9/10 keer te donker doorkomt door verkeerde scherminstellingen. Baal ik wel een beetje van :S iig bedankt voor het aangeven van. De aangepaste bewerking is mij net iets teveel. Maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de verschillende instellingen op scherm :|

Zal strakjes even NOG een foto uploaden want heb er meerderen gemaakt.
En nee is niet erg als je het doet als je t logo maar intact laat, mocht je hem ergens anders plaatsen meld dan even de maker.

Citaat van: Jelte op vr 19 okt 2012 - 15:16
Als je een keer zin hebt om op Terschelling te komen... Onderdak regel ik wel dan!
Lijkt me leuk alleen meestal ga ik na een shoot dezelfde dag weer terug. enige wat ik nodig heb is vervoer lol...
wat wilde je dat ik ging doen in Terschellingen??

Graphicnizor


romulus

Citaat van: Graphicnizor op vr 19 okt 2012 - 17:15
Dat kan inderdaad, al gaat de kwaliteit van de foto er erg op achteruit. ik denk dat ik de fotos op een aparte machine moet gaan bewerken omdat de fotos 9/10 keer te donker doorkomt door verkeerde scherminstellingen. Baal ik wel een beetje van :S iig bedankt voor het aangeven van. De aangepaste bewerking is mij net iets teveel. Maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de verschillende instellingen op scherm :|


Ik moet dit soort plaatjes uit hoofde van mijn beroep wel meer bijwerken en het is inderdaad heel vaak het probleem dat het scherm te licht staat afgesteld/scheef inkijken op het scherm of de foto bewerkt is in een te donkere omgeving.
Ik zag ook dat de foto bij het uploaden behoorlijk gecomprimeerd is, wat uiteindelijk ook weer ten kosten van de kwaliteit gaat.

Powered by EzPortal