Man vliegt in brand door zonnebrandcrème

Topic gezien door 1234 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 03 jun 2012 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Man vliegt in brand door zonnebrandcrème

In Ohio is een man aan een gruwelijke dood ontsnapt nadat hij vuur vatte tijdens het barbecuën. Net voor het ongeval had de man zich ingesmeerd met zonnebrandcrème. In een oogwenk leek het lichaam van Brett Sigworth een brandende toorts. "Ik was helemaal in paniek", kan de man het gelukkig nog navertellen. "Nog nooit heb ik zo'n vreselijke pijn gehad".



Brett had enkele vrienden te gast in zijn huis aan het meer van Stow. De man smeerde zich in met een spuitbus zonnebrandcrème van het merk Banana Boat. "Ik wreef het spul goed open en keerde terug naar de barbecue. Met een grijptang ritselde ik door de gloeiende steenkool en plots stond mijn arm in brand. Het vuur verspreidde zich razendsnel naar de plaatsen op mijn lichaam die ik had ingewreven".

Snel ingrijpen
Zijn gasten en z'n vriendin snelden Brett meteen te hulp en doofden de vlammen. Het slachtoffer herstelt momenteel nog van zijn verwondingen. Hij gaat nu gerechtelijke stappen ondernemen om te bekomen dat de producenten van zonnebrandcrème duidelijker waarschuwen dat hun producten ontvlambaar zijn.

Bron Hln
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dondertje127

Die nam de zonnebrandcrême wel heel erg serieus. Auw!

Powered by EzPortal