NBC-cameraman filmt ufo's boven Californië

Topic gezien door 2106 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 16 mei 2012 - 14:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

NBC-cameraman filmt ufo's boven Californië




Boven de Amerikaanse plaats Fresno in Californië hebben afgelopen vrijdag meerdere mensen ufo's waargenomen. De drie vliegende witte objecten werden ook vastgelegd door professionele cameramensen. Kevin Williams, werknemer van een lokale zender van NBC, filmde twee 'glimmende' ufo's vrijdagochtend, ruim negen uur voordat journalist Richard Morales een soortgelijk object met zijn camera vastlegde. Op de beelden van Williams is duidelijk te zien dat een van de objecten in een fractie van een seconde zijn grootte kan aanpassen.

Bron AD
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MamaAs

Bizar! Het lijkt een groot reflecterend 'iets', waardoor het lijkt alsof het de ene keer groter en de andere keer kleiner is.

Of het iets buitenaards is, betwijfel ik, maar unidentified is het zeker.

frankaloe

ik krijg geen video te zien.
ook niet op de site van het AD
alsof deze niet bestaat
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

pyro

- als professional cameraman  ben je echt niet de hele tijd in en out of focus, eenmaal in focus blijf je met je handen van de focus af.
- het wordt erg gebracht alsof er cnn staat, maar volgens mij staat er gewoon gnn


Nizinny

Citaat van: pyro op wo 16 mei 2012 - 16:39
- als professional cameraman  ben je echt niet de hele tijd in en out of focus, eenmaal in focus blijf je met je handen van de focus af.
- het wordt erg gebracht alsof er cnn staat, maar volgens mij staat er gewoon gnn

gnn -> Go News Now

Jelte

Ja apart. Maar voor dat grote ronde ding wat lager hangt hebben ze volgens mij al wel een naam: de maan.
Verder zou een streepje alufolie aan een vliegertouw al heel wat verklaren... Mja, je weet het niet he?  ;)

MamaAs

Dat in en uitzoomen irriteerde mij sowieso. Als je toch een pro bent, dan zoom je toch goed in?
Het wordt daardoor 'vaag' gehouden, en voor mij dus minder geloofwaardig.

Powered by EzPortal