Birth of a thunderstorm + timelapse bliksemzzzz

Topic gezien door 2360 bezoekers
Gestart door NitroGenetics, ma 21 mei 2012 - 03:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NitroGenetics

timelapse van een wolk die uitgegroeid tot een onweersbui zonsondergang in timelapse en natuurlijk een aantal leuke bliksemen in het donker,
alleen heeft mijn nachtfunctie een mailfunction en werkte totaal niet mee dus je zal genoegen moeten nemen met wat ik nu heb

cloud/thunderstorm chasing 20-05-2012

geniet ervan  :D



Marlieke

Erg mooi filmpje. Leuke muziek ook bij het ontstaan van die onweersbui.

Alleen ben ik zelf meer voorstander van geen muziek bij het filmen van de onweersbui zelf. Vind die dreunen dan veel leuker om te horen.

Maar goed, erg mooi gedaan!  :)
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

NitroGenetics

hehe ik had liever ook wel geluid het probleem echter was dat de onweer nog best ver weg was en er weinig te horen viel, tegen de tijd dat het boven ons was was het zo goed als dood :(,  hoopen op wat meer geluk vandaag of de komende dagen :)

Marlieke

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Murphy

Woah wat zie je dat ding mooi ontploffen! En wat lijkt dat ballonnetje opeens nietig ... mooi gedaan man!

NitroGenetics


Sven

Schitterende time-lapse, jammer dat je veel bewoog met je camera.. maar leuk die luchtballon :D
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

EAJ

Mooi de explosie van die CB te zien. Waar heb je deze op de film gezet ?

NitroGenetics

Citaat van: EAJ op ma 21 mei 2012 - 11:47
Mooi de explosie van die CB te zien. Waar heb je deze op de film gezet ?

in scheerwolde(vlak bij meppel) kijkend naar het zuidoosten

Powered by EzPortal