Tornado in Nederland

Topic gezien door 3324 bezoekers
Gestart door pyro, za 12 mei 2012 - 14:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pyro

Beelmateriaal van Fastowarn, Marco Gerrits, Marco Schaapherder en Pyropix

http://www.facebook.com/pyropixvideos


Chase-Stormer

Gave beelden Pyro en consorten !

Volgens mij gaan we dit nog vaker zien in de toekomst

NitroGenetics

hehe het is te hopen want dit smakte echt naar meer :D voel me bijna in amerika lol

Mikal

Ik had het zelf nog nooit meegemaakt aangezien het een van de eerste Chases van me waren, maar dit was echt geweldig voor echt de eerste serieuse chase :)!

pyro

Cool dat Reed Timmer de video heeft getweet

Marcel (Enschede)

Citaat van: pyro op za 12 mei 2012 - 20:16
Cool dat Reed Timmer de video heeft getweet

Ik zag het :) Met zijn achternaam is het ook moeilijk om geen Nederlandse roots te hebben!

Gr. Marcel

hj32

 Wat voor classificatie krijgt deze "tornado" op de fuyita schaal?  :)

Roan

Citaat van: hj32 op ma 14 mei 2012 - 08:00
Wat voor classificatie krijgt deze "tornado" op de fuyita schaal?  :)
F0 for sure..

zie wiki: Light damage.
Some damage to chimneys; branches broken off trees; shallow-rooted trees pushed over; sign boards damaged.

Ontopic, vet filmpje..

P.S. ik neem aan dat jij ook de pyro bent van OO, hoezo ben je ineens zo omgeslagen van nou ik zie er geen tornado in (filmpje van nitrogenetics) tot nu zelfs beeldmateriaal van datzelfde filmpje hier posten ;)

hj32

Het is heel verwarrend dat tornado en windhoos als dezelfde termen worden  gebruikt
Bij tornado denk je toch gauwer aan heavy damage, maar het blijft vet  dat er in nl ook hozen zijn  :)

pyro

@ Roan, omdat ik kritisch ben en eerst meer zekerheid wil  ;)

Jan van Ooijen

Krijgen we toch niet weer die discussie over windhozen en tornado's  :-\  Windhoos is in mijn ogen net zulke onzin als een minitornado

Lees eens even weer.nl, ik hoop dat dan alles duidelijk is ;)

Tornado bij Vierlingsbeek afgelopen donderdag
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

NitroGenetics

pfff google tornado dat is dus in he tnederlands vertaald windhoos we gebruiken de tem tornado simpelweg dat het een internationaal woord is en dus gesnapt wordt door meerdere mensen whats the big deal of it

en een feit is windhoos wordt puur gebruikt in nederland  omdat het minder erg klinkt, maar in feite is het net zo gevaarlijk als een tornado

ik hoop echt dat mensen wat minder blond worden deze zomer want dit gaat weer nergens om lol

Powered by EzPortal