Winter discussietopic 2023/2024

Topic gezien door 116954 bezoekers
Gestart door TMCThomas, vr 01 dec 2023 - 18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Extremissimorum

Citaat van: X-treme op zo 03 dec 2023 - 13:36Dat voorste lijntje zat bij de meeste modellen er niet bij of zou verpieteren.
Dus alles loopt tot nu toe zoals het verwacht word  ;)

Dat eerste is zeker waar. Wat betreft het echte neerslaggebied: ligt het aan mij of lijkt het allemaal iets later dan gepland Zeeland binnen te komen? Zeker het noorden krijgt eerder vannacht dan later vanavond met de eerste sneeuw te maken.

Joep

De sneeuwzone is inderdaad later.
Alleen maar goed, kans dat de sneeuw blijft liggen wordt vanavond alleen maar groter.


X-treme

Het lijkt wel iets later.
De meeste modellen hebben rond 16:00 de lijn bij Den Haag liggen.

Misschien activeert het vooraan nog een beetje, dan klopt het wel aardig denk ik, maar ik denk eerder een uurtje later.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Extremissimorum

Eerste activiteit nu in Zeeland. Het snowcasten gaat beginnen!  ::)

grizzrh

Redelijke vlokken in Limburg ;D
Doenrade, Limburg

Wittekerst

Citaat van: Extremissimorum op zo 03 dec 2023 - 16:01Eerste activiteit nu in Zeeland. Het snowcasten gaat beginnen!  ::)
Het valt tot nu toe erg tegen qua intensiteit.

Wazquen

Breda begint t een beetje, maar het lijkt ook een beetje qua intensiteit op te lossen.
We zullen zien, was al voorbereid op een tegenvaller, scheelt weer irritatie. 😉

Zynex

Ook de enige juiste manier om de winter van Nederland door te komen. De beste pluimen toveren nog om in een smerige natte bende. Jammer...

Maxim

Citaat van: Wazquen op zo 03 dec 2023 - 17:15Breda begint t een beetje, maar het lijkt ook een beetje qua intensiteit op te lossen.
We zullen zien, was al voorbereid op een tegenvaller, scheelt weer irritatie. 😉

Het komt er aan hoor. Ik woon in noord België, zo'n 25km van Breda. Hier kleurt alles wit en sneeuwt het leuk nu!

jaap verheij

Denk niet dat we morgen zo wakker gaan worden helaas.

Lothiriel

Hier regio Leuven wordt alles prachtig wit!

Hopelijk gaat het noordelijk ook goed, maar ben al blij dat we hier toch ook een beetje geluk hebben, dat was afgelopen week tijdens deze winterprik nog niet het geval.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Joep

Geduld in Vlaanderen en Leuven is het al helemaal wit




Snowfreak

Citaat van: Lothiriel op zo 03 dec 2023 - 17:36Hier regio Leuven wordt alles prachtig wit!

Hopelijk gaat het noordelijk ook goed, maar ben al blij dat we hier toch ook een beetje geluk hebben, dat was afgelopen week tijdens deze winterprik nog niet het geval.

Inderdaad, hier ten Zuidoosten van Brussel begint er zich een mooi laagje te vormen  :D

grizzrh



Doenrade, Zuid Limburg
Doenrade, Limburg

Joep

GEM op langere termijn weer winters te noemen


Wazquen

Citaat van: Maxim op zo 03 dec 2023 - 17:27Het komt er aan hoor. Ik woon in noord België, zo'n 25km van Breda. Hier kleurt alles wit en sneeuwt het leuk nu!

Hoop zo dat je gelijk heb, tot nog toe helemaal niks wit, alleen sneeuw wat valt. 👍

Streamertje

In Waddinxveen momenteel lichte sneeuwval

grizzrh

Straat toch al wit hier  ;D  ;D
Doenrade, Limburg

Ubachsberg

Hier in ubachsberg, bijna 3 cm, is heel snel gevallen, windje erbij! Volgens buienradar wel binnen half uurtje weer droog

Lothiriel

Domme vraag maar ik vergeet het steeds, kan je enkel foto's invoegen met een URL?
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Powered by EzPortal