Nieuw hier!

Topic gezien door 1441 bezoekers
Gestart door Lothiriel, do 20 nov 2014 - 20:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lothiriel

Hallo allemaal,

Ik lees al een hele tijd mee op dit forum, met name vorig jaar in aanloop en tijdens de winter :). Ik was heel erg teleurgesteld in de winter vorig jaar dus ben ik een tijdje weggebleven, sowieso vind ik de lente en de zomer een stuk minder interessant. Dankzij dit forum heb ik heel wat nieuwe kennis opgedaan, en ik wou niet enkel meer meelezen maar ook af en toe meeposten!

Aangezien de winter opnieuw in aantocht is, vond ik het een aangewezen moment. Helaas ziet het er voorlopig nog niet zo goed uit maar wie weet wordt de winter toch nog iets interessanter dan temperaturen van 10 graden, met bewolkt en regenachtig weer!

M'n naam is Thomas en ik ben 18 jaar. Ik woon in een klein dorpje vlak naast Leuven, in België. En ik ben al sinds ik klein was heel geïnteresseerd in alles wat het weer betreft, in het bijzonder de winterfenomenen en extreem weer tijdens de zomer (onweer en dergelijke). Helaas vind ik het typische Lage Landen weer maar niks ('zacht' en regenachtig) en daarom wijk ik zo vaak mogelijk uit naar het Noorden (Zweden) of het zuiden (Provence) tijdens m'n vakanties  :P

Mvg,

Thomas
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Lothiriel

Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Powered by EzPortal