Stormachtig nummer ge-edit. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Topic gezien door 1621 bezoekers
Gestart door TomvanHal, do 14 nov 2013 - 10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TomvanHal

https://soundcloud.com/tomvanhal/temp-te-tomvanhaledit

Une tempête est un phénomène météorologique violent à large échelle dite synoptique, avec un diamètre compris en général entre 200 à 1 000 km, caractérisé par des vents rapides (tourbillon) et des précipitations intenses. Elle peut être accompagnée d'orages donnant des éclairs et du tonnerre ainsi que de la grêle et des tornades.


Tyshane


arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

TomvanHal

Het frans hoort bij het originele nummer. Niet op de juiste plek hier.. excuus. Verwijder deze thread maar :)

Tyshane

Laat je niet te snel ontmoedigen Tom. Thread hoeft toch niet weg, het is tenslotte ook het koffiehoekje en daar mag van alles staan toch. ;)

Ik had door jouw openingspost niet het idee dat het ging om een stuk muziek, ja de titel zegt het, maar ik werd door de franse tekst een beetje in de war gebracht en begreep niet goed waar het over ging. Ik denk dat het handig is als je mensen zover wil krijgen te luisteren, dat je een beetje omschrijft, in het Nederlands, waar het over gaat en wat je verwacht. Ik denk dat je daardoor wat meer en andere feedback krijgt. :)

Ik heb alsnog de link net aangeklikt en het nummer dat je hebt ge-edit beluisterd. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Een fraaie compositie en lekker rustgevend stukje muziek. Ik hou hier wel van. Mooi ook hoe je de natuurlijke geluiden er in hebt verweven en wat ik helemaal fraai vind zijn de onweersfragmenten.

Knap gedaan!  8)

Giso84

Lekker nummer voor bij het lezen op www.topshelfmeteo.nl  ;D
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Powered by EzPortal