Wat is het volgens jullie?

Topic gezien door 1379 bezoekers
Gestart door hj32, di 06 aug 2013 - 17:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hj32

Gisteren 5 augustus heb ik veel fotomateriaal verzameld van het noodweer wat overtrok bij de Eemshaven.
Het gaat er nu om wat je ziet...wat onderaan te zien is op de 3 foto's...gewoon fractus of toch iets anders?

Zeg het maar...en als het even kan per foto.
Ik zeg erbij...het LEEK te draaien en gezien alle info over het onweer van gisteren is dat niet raar...






zorba

Andere topic verwijderd, omdat deze er 2 keer in stond in 2 verschillende forumonderdelen.
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

hj32

ok
wil iig graag weten wat het volgens mensen is...en vooral waarom  ;)

hj32

Ik activeer 'm ff weer, want ik wil graag jullie reacties.  :)

Tyshane

Hier kan je gewoon niet zoveel mee. Je zou meer beelden moeten hebben en het liefst bewegende beelden. Verder wat meer details dan alleen 'het leek te draaien'. En waar doel je precies op? Welke delen op de foto? Met zo weinig info wordt het een schiet maar raak voor een knaak topic! ;)

hj32

ja daar was ik al achter, maar je moet ergens beginnen...bewegende beelden in het donker, met ontladingen tussendoor die zo fel zijn dat je verblind wordt is niet echt de juiste basis voor goede info verstrekking...maar de 2e foto laat duidelijk zien dat het geheel schuin hangt.
Ik geloof niet dat dat alleen fractus is...

Powered by EzPortal