Berichtgeving 2013-05-20 (Maandag): Tornado Moore

Topic gezien door 25910 bezoekers
Gestart door Vortex, za 18 mei 2013 - 09:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

Ondertussen stromen de berichten binnen van Moore, maar er zijn nog 4 stormen die potentie tot een tornado hebben.
Even een update op de radar. de Paarse gebieden zijn de tornado warned gebieden.









Fren

Citaat van: maarten otto op di 21 mei 2013 - 00:03
3 Mei 1999 (zwaarste tornado.... tot heden vond) en de tornado die vanavond nog zwaarder was.

Nou die van 1999 was nog wel ietsie zwaarder hoor, qua windsnelheden misschien
maar verslaggever van NBC zegt net dat de schade volgens hem er drie keer erger uitziet dan die in 1999

Wat een toestanden, wat een schade... tis net Joplin :{
hopelijk valt het aantal doden mee maar als je de schade ziet kan het bijna anders dan dat er tientallen doden zijn :{
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Graphicnizor

Op zoek naar de fotos van dit gruwelijk geweld dat Moore is overkomen.
Ja ik ben een Stormchaser en hoe graag ik een tornado wil zien, laat het ajb buiten bewoond gebied zijn!!




zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Fren








Foto's via KFOR, vanuit Helicopter nabij en boven Moore
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Graphicnizor

Ik heb even een versnelde video gemaakt van de Moore tornado voor t geval je het niet gezien hebt!
Sorry voor al de stemmen en geluiden, heb dit gedaan terwijl t verslag nog voortgezet werd.


Fren

Citaat van: Graphicnizor op di 21 mei 2013 - 01:10
Ik heb even een versnelde video gemaakt van de Moore tornado voor t geval je het niet gezien hebt!

http://www.youtube.com/embed/X9SidKaZEC0

Nice, zag hem net voorbij komen , wilde hem hier posten :D

damn, mijn tweets komen zelfs met vertraging aan... iets wat ik minuten geleden schreef is nog niet verzonden :')
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Graphicnizor


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Kay1989


Graphicnizor


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Kay1989


Graphicnizor

Zojuist via Reed Timmer te horen gekregen dat er 24 kinderen zijn overleden in de school die direct geraakt is... Nieuws dat je niet graag hoort of leest. Ook niet voor een stormchaser!

Kay1989

Historische (helaas in negatieve zin) avond  :(

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Powered by EzPortal