Bliksem doodt drie Duitse golfsters

Topic gezien door 2025 bezoekers
Gestart door aloa, vr 29 jun 2012 - 19:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aloa

Bliksem doodt drie Duitse golfsters



Op een golfbaan in Duitsland zijn drie vrouwen omgekomen toen ze werden getroffen door de bliksem. Een vierde vrouw is zwaargewond geraakt en verkeert in levensgevaar. De golfsters speelden op een baan bij de stad Korbach, in het noorden van de deelstaat Hessen. Toen er een onweersbui overtrok, schuilden ze in een hut op de golfbaan. Daar sloeg even later de bliksem in. Hulpdiensten konden niets meer voor de drie vrouwen doen.

nos

Jelte

Dat laat dan weer zien dat binnen niet altijd veilig is. Op een golfkarretje hadden ze beter gezeten denk ik.
Niet leuk dit soort berichten, maar o zo noodzakelijk om te laten zien dat je onweer serieus moet nemen. Het verbaast me elke keer weer dat dit soort berichten niet vaker voorkomen, maar helaas komen ze echt wel voor.

André

Citaat van: Jelte op vr 29 jun 2012 - 22:19
Dat laat dan weer zien dat binnen niet altijd veilig is. Op een golfkarretje hadden ze beter gezeten denk ik.
Niet leuk dit soort berichten, maar o zo noodzakelijk om te laten zien dat je onweer serieus moet nemen. Het verbaast me elke keer weer dat dit soort berichten niet vaker voorkomen, maar helaas komen ze echt wel voor.
Het is nooit veilig als het in een open veld staat als een enkel gebouw .
Demeulemeester André

Jan van Ooijen

Mja, ze waren ook aan het schuilen in een hut toen het onweer overtrok
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

matroesjka-world

Citaat van: Jan van Ooijen op za 30 jun 2012 - 11:21
Mja, ze waren ook aan het schuilen in een hut toen het onweer overtrok

In een hutje onder een grote boom !! ???
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Powered by EzPortal