Een ongewenste gast op een bruiloft

Topic gezien door 1972 bezoekers
Gestart door Shadow112, wo 23 mei 2012 - 22:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shadow112

Een ongewenste gast op een bruiloft

Afgelopen zaterdag 19 Mei kregen Caleb and Candra Pence bezoek van een wel heel ongewenste gast op hun bruiloft in Harper County Kansas. Een flinke tornado kwam uit het niets en veroorzaakte aanzienlijke schade. Gelukkig raakte gelukkig niemand gewond  en kon het bruidspaar de dag van hun leven voortzetten.

Zie de beelden hieronder.



NitroGenetics

geniaal :D  zou ook wel zo'n kado willen hebben :D

Daisy

Hahahaha,

Idem nitrogenetics! Zou ik niet erg vinden zoalng hij niet te dichtbij komt :)
All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

zorba

Door weer en wind: koppel trouwt met tornado op achtergrond

Caleb en Candra Pence hebben er een onvergetelijke bruiloft opzitten. De newlyweds uit Harper, een dorpje in de Amerikaanse deelstaat Kansas, verschrokken zich een hoedje toen op hun huwelijksdag een tornado voorbij kwam geraasd. Het stel kwam er met de schrik - maar vooral met een prachtig trouwalbum - van af.

Nadat het echtpaar hun jawoord gaf op de boerderij van de familie, trokken de tortelduifjes er op uit voor een onvergetelijke fotoshoot. Op de beelden is te zien hoe Caleb (22) en Candra (21) poseren terwijl de tornado op de achtergrond zijn werk doet. Nonkel Lee zette zelfs een filmpje op YouTube, dat op enkele dagen al bijna 50.000 kijkers lokte. De tornado zou vijftien kilometer verderop een boerderij en een aantal windturbines met de grond gelijk maken. De National Weather Service spreekt over een 'EF-3-storm', een storm die windsnelheden tot  270 kilometer per uur kan halen. "Ik heb geen flauw idee hoe we deze trouwfoto's ooit nog kunnen overtreffen", vertelt huwelijksfotograaf Cate Eighmey, die het koppel voor de tornado neerpootte.



Mediastorm
De Pences - die momenteel op huwelijksreis in Wyoming zijn - worden overladen met telefoontjes van kranten, televisie- en radiostations. Caleb kon naar eigen zeggen maar aan één ding denken, en dat was zijn toekomstig vrouwtje: "Die tornado was wel het laatste aan mijn hoofd. Ik kon enkel aan mijn vrouw denken", aldus Pence. Zijn bruid daarentegen, die nog nooit een tornado had gezien, voelde zich heel wat minder op haar gemak. Caleb vertelt hoe niemand het over de tornado mocht hebben omdat ze de storm probeerde te negeren.

Terwijl de ceremonie in volle gang was, checkten de trouwgasten de weerberichten op hun smartphones. Toch besliste de familie om de twintig minuten durende ceremonie niet in te korten: ook het laatste sol......ptreden ging gewoon door. Het feestje zou nog tot middernacht duren. "Ik weet niet hoe we dat hebben gedaan. Deze dag overstijgt mijn stoutste verwachtingen", besluit Caleb.

Bron: HLN.be
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Powered by EzPortal