Vuurwerk Duitsland 2019/2020

Topic gezien door 1874 bezoekers
Gestart door TMCThomas, do 21 nov 2019 - 22:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TMCThomas

Zijn er hier nog mensen die hun vuurwerk in Duitsland gaan halen (Met legale Nederlandse beschrijving natuurlijk  ;) )

Verschillende Duitste supermarkten hebben inmiddels hun assortiment online staan!



ALDI-SUD
https://www.aldi-sued.de/de/angebote/angebote-ab-sa-2812/


Penny:
https://www.penny.de/angebote/silvester/



REWE:
https://feuerwerk.rewe.de/



LIDL:
https://www.lidl.de/de/feuerwerk-ab-28-12/c26002



Aldi-Nord
https://www.aldi-nord.de/angebote/knallertage-ab-sa-28-12.html

Geupdate: 16-12-2019

flyineddy

Ik rijd hier meestal even de grens over om een paar WECO Bugano fonteinen te halen, die zijn top. En misschien een leuk goedkoop pijlenpakketje om te stoken. Voor de rest haal ik mijn vuurwerk gewoon in Nederland. De cakes van de laatste jaren en zeker de compounds zijn hier nu erg goed.

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

ThaGhostNL

Citaat van: flyineddy op do 21 nov 2019 - 22:31Ik rijd hier meestal even de grens over om een paar WECO Bugano fonteinen te halen, die zijn top. En misschien een leuk goedkoop pijlenpakketje om te stoken. Voor de rest haal ik mijn vuurwerk gewoon in Nederland. De cakes van de laatste jaren en zeker de compounds zijn hier nu erg goed.

Eddy.
Dit jaar ook weer een tripje naar Duitsland gepland staan, Weco aligator en Helios (Weco) Reno. Geeft best leuk effect in een showtje als je die 2 samen stookt, ik verwacht wel weer ver boven budget te gaan. Als gewoonlijk, gelukkig hoef ik dat aan niemand meer te verantwoorden.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

flyineddy

Citaat van: ThaGhostNL op vr 22 nov 2019 - 15:26Dit jaar ook weer een tripje naar Duitsland gepland staan, Weco aligator en Helios (Weco) Reno. Geeft best leuk effect in een showtje als je die 2 samen stookt, ik verwacht wel weer ver boven budget te gaan. Als gewoonlijk, gelukkig hoef ik dat aan niemand meer te verantwoorden.

Ach, budgetten zijn er om overschreden te worden. ;D
Duitsland heeft inderdaad een hoop leuk (klein) spul voor weinig geld. Leuk om 's avonds te stoken.
Maar voor na 0:00 uur heb ik toch liever het wat grotere siervuurwerk en daarvoor kun je mijns inziens toch beter in Nederland terecht. :)

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

ThaGhostNL

Citaat van: flyineddy op zo 24 nov 2019 - 17:18Ach, budgetten zijn er om overschreden te worden. ;D
Duitsland heeft inderdaad een hoop leuk (klein) spul voor weinig geld. Leuk om 's avonds te stoken.
Maar voor na 0:00 uur heb ik toch liever het wat grotere siervuurwerk en daarvoor kun je mijns inziens toch beter in Nederland terecht. :)

Eddy.
Dat is waar, al moet ik er wel bij zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding best wel opvallend is. Zeker de Reno's vind ik voor die prijs zeker de moeite waard en ik heb het vermoeden dat de Reno vorig jaar meer vulling had. Kan ook aan mij liggen, vond de burst harder dan wat ik gewend ben van die blokjes :)

Natuurlijk ontbreken Zena, Heron en Rubro/Mania niet, moet zeggen dat de blokken tijdens de Zena demo best interessant waren.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

flyineddy

Citaat van: ThaGhostNL op ma 25 nov 2019 - 01:10Dat is waar, al moet ik er wel bij zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding best wel opvallend is. Zeker de Reno's vind ik voor die prijs zeker de moeite waard en ik heb het vermoeden dat de Reno vorig jaar meer vulling had. Kan ook aan mij liggen, vond de burst harder dan wat ik gewend ben van die blokjes :)

Natuurlijk ontbreken Zena, Heron en Rubro/Mania niet, moet zeggen dat de blokken tijdens de Zena demo best interessant waren.

Dat is ook wat ik bedoel, Duitsland heeft een hoop goede producten in de lagere prijsklassen. In Nederland zijn de goedkopere producten vaak van mindere kwaliteit.

Wat Nederlands vuurwerk betreft ga ik zelf de laatste paar jaar vooral voor Evolution, Wolff, Broekhoff met ook nog wat producten van Lesli/Zena, Katan, Pangu en Fireworks for All.
Rubro ben ik een beetje klaar mee. Daarvan heb ik iets te vaak gehad dat het geleverde product kwaliteit/uitwerking had die werd verwacht/beloofd. Zelfs bij producten die niet nieuw waren. (Katan heeft daar ook nog wel eens last van, maar daar koop ik vooral klein stook-spul van :D )

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

TMCThomas

Startpagina geupdate! Vandaag zijn bijna alle sites online gegaan!

ThaGhostNL

Citaat van: TMCThomas op ma 16 dec 2019 - 15:04Startpagina geupdate! Vandaag zijn bijna alle sites online gegaan!
My hero! Haha, bedankt.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

TMCThomas


boxer

Gekkenhuis vandaag bij de supermarkten net over de grens😂🧨🎆

Powered by EzPortal