Onweerskansen Woensdag 22 juni t/m Vrijdag 24 juni 2016

Topic gezien door 48379 bezoekers
Gestart door Marsel, ma 20 jun 2016 - 09:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Summer

Citaat van: pietjelol op do 23 jun 2016 - 21:18
Jullie portie komt nog wel maar of je daar zo blij moet zijn? ???
Dit soort buien hoef ik namelijk niet.

Snap ik, hoeft voor mij ook geen tennisballen te regenen maar wat afkoeling is wel gewenst, in huis 27 graden en buiten op balkon nog steeds boven de 30 graden, zonder wind...

vlerk

Citaat van: Summer op do 23 jun 2016 - 21:27
Snap ik, hoeft voor mij ook geen tennisballen te regenen maar wat afkoeling is wel gewenst, in huis 27 graden en buiten op balkon nog steeds boven de 30 graden, zonder wind...

Afkoeling valt tegen, nog steeds klef hier.

Joep

Lijkt een nieuw buienlijntje te ontstaan NW Frankrijk/ZW Belgie

Summer

Citaat van: vlerk op do 23 jun 2016 - 21:29
Afkoeling valt tegen, nog steeds klef hier.

Word dan de eerste zwoele nacht van het jaar als ik het goed begrijp  ;)
Wind begint een klein beetje op te zetten, de lucht in de verste is donker maar nog een tekenen van onweer...

vlerk

Citaat van: Summer op do 23 jun 2016 - 21:32
Word dan de eerste zwoele nacht van het jaar als ik het goed begrijp  ;)
Wind begint een klein beetje op te zetten, de lucht in de verste is donker maar nog een tekenen van onweer...

Ik vrees het, zit ook in een appartement, was net ook 27 graden.
Ben nu aan het luchten, 25 graden nu, meer buien in aantocht.

Extremissimorum

Heeft de hagelverwachting toch gelijk gekregen. Arme autoruiten...

Citaat van: Summer op do 23 jun 2016 - 21:32
Word dan de eerste zwoele nacht van het jaar als ik het goed begrijp  ;)
Wind begint een klein beetje op te zetten, de lucht in de verste is donker maar nog een tekenen van onweer...

Verwachte minimumtemperaturen vannacht lokaal 20+. Dat is officieel een tropische nacht.

dondertje127

Nog niet echt spectaculair hier. Wel beetje grijsgroenige lucht en wat flitsen heel af en toe en wat gerommel uit het ZuidOosten. Beetje gespetter.

Die 20 graden zeiden ze van afgelopen nacht ook, maar we zaten toch op 17 graden vanmorgen. Korreltje zout werk dus :)

Summer

Hier nog steeds 27 graden in huis, balkon geeft 30,5 aan, wind waait een beetje maar het is enkel zwoele lucht, dus geen afkoeling.
De eerste tropische dag en nacht zal hiermee inderdaad een feit worden...
Op zicht geen problemen mee, maar de overgang naar dit soort weer is gewoon te groot voor veel mensen, je lichaam moet er geleidelijk aan kunnen wennen en dat is nu niet het geval...ik heb er persoonlijk veel last van.

sandra-zwolle

Hier wat regen verder ook niet spectaculair....
Denk dat hier in Zwolle bij regen blijft...
Wel vies en klam

vlerk


Mariska

En er is weer een bui ontstaan. Komt weer met bakken uit de lucht.
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Channiej

Hier in Wijchen valt het ook mee, veel stort hier in elkaar. Denk doordat ik tussen de rivieren woon.

martijn


Edwin

Valt hier vooralsnog goed tegen...beetje regen, meer niet. misschien zo nog meer.
Never Stop Exploring

Summer

In de verte (richting Maastricht schat ik) flinke ontladingen te zien, wind trekt nu behoorlijk aan, buiten op balkon 29,6 graden. Ik ga even genieten op een afstand van het lichtspel in de verte  8)

Edwin

Wordt wel flinke schade gemeld uit regio Valkenswaard/Gemert
Never Stop Exploring

Joep

De schade in Bergeijk en Valkenswaard: kapotte (auto)ruiten, dakpannen en heel veel gedeukte auto's

fotos via gerrit hiemstra, Jan Visser, VID




Marsel

Citaat van: Joep op do 23 jun 2016 - 22:00
De schade in Bergeijk en Valkenswaard: kapotte (auto)ruiten, dakpannen en heel veel gedeukte auto's

*srpakeloos*....dit is dus gewoon absurd. Wat een slagveld.

sandra-zwolle


NitroGenetics

en het noordoosten valt zoals zo vaak dit jaar weer naast de pot :(

Powered by EzPortal