Winterdiscussietopic 2021

Topic gezien door 153810 bezoekers
Gestart door TMCThomas, wo 01 dec 2021 - 00:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JerryL

Nu er weer wat hoop is zie je direct weer wat rumoer hier.

TMCThomas

Tijd voor BBQ?


Jasneker

Nog even en ik kan weer gras gaan maaien...... ???

Snowfreak


Bacci

Ik denk dat we nog minstens 2 weken geduld moeten hebben, probeer jezelf te vermaken in de tussentijd  ;D

Der RoX

Citaat van: TMCThomas op do 30 dec 2021 - 13:03Tijd voor BBQ?


Nou, die worst waait zo van je grill, net zoals de kou van de pluimen 😏
WiNtEr!!11!1!@

TMCThomas

Lange termijn in de pluim kan erger.


Der RoX



Enorme kou uitbraak in Europa 🤡
WiNtEr!!11!1!@

flyineddy

Citaat van: Der RoX op vr 31 dec 2021 - 08:51Enorme kou uitbraak in Europa 🤡

Ik denk dat je "kauw" uitbraak bedoeld, van al die oliebollen.  :P

Fijne jaarwisseling iedereen!

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

zwoof

CiteerIk denk dat je "kauw" uitbraak bedoeld, van al die oliebollen.  :P

Fijne jaarwisseling iedereen!

Eddy.


Cheers!!  Iedereen een koud en sneeuwrijk 2022 gewenst!!

Zynex

Beste wensen allen! Laatste GFS pluim is om te janken. Maar dat past wel bij dit jaar. Hopen op betere kansen in 2022.

Extremissimorum

Proost op een interessant weerjaar 2022 A.D.!

Even uit m'n winterslaap gekomen speciaal voor deze nieuwjaarsgroet.
Maar vooruit, ook voor leuke kaartjes. GEM heeft er zin in. 5 januari stormpie en daarna vol de kou in. Eind van de run -8 overdag, -16 's nachts? Het kan allemaal nog.
Niet echt waarschijnlijk, maar waarom niet?

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

zwoof

CiteerProost op een interessant weerjaar 2022 A.D.!

Even uit m'n winterslaap gekomen speciaal voor deze nieuwjaarsgroet.
Maar vooruit, ook voor leuke kaartjes. GEM heeft er zin in. 5 januari stormpie en daarna vol de kou in. Eind van de run -8 overdag, -16 's nachts? Het kan allemaal nog.
Niet echt waarschijnlijk, maar waarom niet?



Euh, omdat het GEM is misschien? Zou natuurlijk mooi zijn dat het uitkomt, laat GEM dan maar eens trendsetter blijken.
Hier in elk geval de 12Z pluim van GEM voor wat het waard is:



Der RoX

Waar mag ik tekenen voor die diepvriesrun?
WiNtEr!!11!1!@

TMCThomas

Het zou voor het eerst zijn dat gem de trendsetter is maar ik hoop volledig mee.

Voor nu inderdaad een fijne jaarwisseling!  :D

Bacci

Oeh waar komt GFS nu opeens mee dan, dinsdag regen overgaand in sneeuw. Ook al is het maar voor korte duur en smelt het gelijk weg, toch een leuk begin van 2022. 5-8 cm rond het midden van het land voor het wat het waard is.


jaap verheij

Vreemd de hele avond,nacht en nu nog duizenden ganzen vliegen naar het ZZw op grote hoogte.

Misschien een Canadees(GEM) weerbericht gehad daarboven.

Joep

Gfs inderdaad flinke sneeuwval op dinsdag, EC geeft woensdag en donderdag wat sneeuw


Extremissimorum

Dinsdag 4 januari gaat een heel spannende dag worden. Ik zou niet zeggen 'cruciaal voor verdere winter', maar toch zeker wel een mooie mogelijke ingang de winter in. Wel jammer dat de temperatuur nog niet echt in wintermodus lijkt te komen na eventuele sneeuwval, maar vuile winters zijn ook mooi.

Is die GEM zo gek nog niet!
Ook in de nieuwe run blijft die koud en voor het noordoosten sneeuwrijk.
GFS pikt het sneeuwsignaal ook in de nieuwe run op en in de pluim(en) zijn de sneeuwkansen ook stijgende. Als bonus moet ook nog genoemd worden dat de termijn al best betrouwbaar te noemen is. Dat maakt dit anders dan bijv. 1e kerstdag waar we eerder over speculeerden.

Daar gaan we weer: het zal om details gaan, grote verschillen in het land zijn mogelijk en op de dag zelf hopelijk nowcasten. Geen al te slecht begin van 2022!  8)

4seasons

Alle forumleden en alle meelezers:

De beste wensen voor 2022.



De echte kou is in het oosten van Rusland te vinden.
Een partij "vers ingevroren" auto's ;D




.


Powered by EzPortal