Winterdiscussie topic 2018/2019 Deel 1

Topic gezien door 118299 bezoekers
Gestart door Armand, ma 12 nov 2018 - 17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

winter

Helmond gebroken wolkendek nu, gelukkig misschien kan dat net voor die extra uistraling zorgen, waardoor we morgen opstaan met een gesloten sneeuwdek :)

Armand

Redelijk opgeklaard, het begint te schemeren en de temperatuur zakt gelijk net iets onder 0 -> Tact -0.1 ;) Grappig om te zien hoe de hele dag al de temperaturen in het overgrote deel van het land precies tussen de 0 en 1 graden lagen. Ik verwacht dat het op de meeste plekken dadelijk ook onder 0 zakt, waardoor de neerslag die er gaat komen (of het nou sneeuw, natte sneeuw of regen/ijsregen wordt) in elk geval voor tijdelijke gladheid gaat zorgen. Vandaar heeft het KNMI ook al een gehele tijd geleden een waarschuwing afgegeven voor het hele land.

Joep

In NW Frankrijk valt de eerste neerslag al als sneeuw

Joep


Joep

HIRLAM wederom positief over sneeuwval

Jeroen22

ben benieuwd vanavond/nacht. Hopen dat we morgen wakker worden in een witte wereld. 8)

Btouring

IJSregen momenteel in zuid west vlaanderen

TMCThomas

Yes precies zoals ik het wilde, vrijwel helemaal helder hier, temperatuur onder nul en dalend.

daankemp

Sint Philipsland(NO Zeeland) nu 0,1 graden en helder.

Lucas

Het lijkt wat eerder te beginnen als men verwachtte. KNMI zegt sneeuw vanaf 20:00 in zeeland. actueel 18:30 trekt het Zeeland al binnen.
Aanhoudende sneeuwval

Joep

Citaat van: Lucas op za 15 dec 2018 - 18:31
Het lijkt wat eerder te beginnen als men verwachtte. KNMI zegt sneeuw vanaf 20:00 in zeeland. actueel 18:30 trekt het Zeeland al binnen.

Ja klopt maar ik las dat eerste gedeelte van de neerslag de grond niet bereikt.

Wittekerst

Citaat van: Joep op za 15 dec 2018 - 20:17
Ja klopt maar ik las dat eerste gedeelte van de neerslag de grond niet bereikt.
Dat kan ik beamen. Zeeuwsch Vlaanderen geen neerslag terwijl de radar het wel aangeeft.
Edit: inmiddels droge sneeuw in oost zeeuwsch Vlaanderen. 8)

Joep

Inmiddels valt de 1e neerslag in Zeeland: wat regen en ijzel. Wees dus zeer voorzichtig. De neerslag gaat straks over in sneeuw en breidt zich over het hele land uit. 

Weerplaza

Eveline

Nou in Spijkenisse dwarrelen de vlokken naar benee!

daan197611

Citaat van: Eveline op za 15 dec 2018 - 22:16
Nou in Spijkenisse dwarrelen de vlokken naar benee!

Hagel en ijzel zal je bedoelen.  Want hier in sterrenkwartier valt er alleen maar bagger uit de lucht.  Alles wordt wel wit, maar dat is niet van de sneeuw.  Maar afwachten wat er komende uren nog gaat vallen.  Ben bang dat het niet veel beter wordt als dit.

Chelsey1

Tilburg nu aan het sneeuwen eindelijk weer eens wat witte vlokken. Prettig weekend

Der RoX

Niet echt 100% sneeuw heb ik het idee. Kraakte behoorlijk net op de fiets, terwijl er toch niet heel veel sneeuw ligt. ????
WiNtEr!!11!1!@

Eveline

Ja inderdaad Daan... echt sneeuw was het ook niet..

TMCThomas

Hier wel!

Ziet er goed uit, ik blijf wakker!

ThaGhostNL

Citaat van: TMCThomas op zo 16 dec 2018 - 00:45
Hier wel!
...knip...
Ziet er goed uit, ik blijf wakker!

Ik ben ook voorlopig nog wel wakker, druk bezig met de layout. De sneeuw en hagel leiden mij af :p
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Powered by EzPortal