Het plaatsen van youtubefilmpjes

Topic gezien door 5402 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 29 feb 2012 - 12:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Het plaatsen van youtubefilmpjes

Het plaatsen van een youtube filmpje, vimeo of liveleak kan je heel simpel doen door alleen maar de link van de video er neer te zetten, de rest wordt gedaan door het forum zelf.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo


aloa

Ik zet die code er wel voor, maar toch lukt het dan niet.
Wat doe ik fout  ;)

Shadow112


aloa

Citaat van: Shadow112 op wo 29 feb 2012 - 18:59
Staat nu goed toch?
nu wel ja, ik had al een melding gegeven. Alleen op de een of andere manier wordt de html code niet gepakt, die ik er voor en achter zet.

GHkstra

Als de admins dit doen kunnen we gewoon weer
gebruiken.

Citeer
You can use the embed code on YouTube's site to make a BB code so users can display YouTube movies inside of their posts:

Admin CP -> Custom BB Codes -> Add New BB Code

Title - YouTube
Tag - youtube
Replacement:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/{param}"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/{param}" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>

Example -

Shadow112

Citaat van: aloa op wo 29 feb 2012 - 19:09
nu wel ja, ik had al een melding gegeven. Alleen op de een of andere manier wordt de html code niet gepakt, die ik er voor en achter zet.

Ik denk dat het even een kleine storing was. Had je al een pm gestuurd. ;)

Jan van Ooijen

Meestal komt dit voor als je alleen een filmpje erin zet, als men een tekst boven zou zetten moet het niet kunnen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

aloa

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 29 feb 2012 - 20:25
Meestal komt dit voor als je alleen een filmpje erin zet, als men een tekst boven zou zetten moet het niet kunnen
Oke, dan zal ik er voortaan tekst bijzetten. Kijken of dat helpt.

Pageworker

Sinds kort is het mogelijk om youtube filmpjes te plaatsen door simpel weg de link naar het filmpje te plakken in je post. Gelieve niet meer de iframe gebruiken want dan kan tot javascript fouten resulteren.

Sietse

Citaat van: alexjonk op vr 16 mrt 2012 - 15:29
Sinds kort is het mogelijk om youtube filmpjes te plaatsen door simpel weg de link naar het filmpje te plakken in je post. Gelieve niet meer de iframe gebruiken want dan kan tot javascript fouten resulteren.

Misschien even de openingspost veranderen, kunnen gebruikers het in een oog opslag zien ipv naar beneden scrollen :p

Powered by EzPortal