Winterdiscussie topic 2017/2018 Deel 2

Topic gezien door 226271 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, wo 06 dec 2017 - 15:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Weatherboy

Citaat van: Extremissimorum op ma 11 dec 2017 - 20:45
Inmiddels is her gestopt met sneeuwen en begonnen met regenen...  :(

Ook hier gestopt met sneeuwen. Het drupt nu aan alle kanten helaas! Maar we kunnen wel terugkijken op een mooi weekend winterweer :) het weekend werd voor mij ingeluid met een zware hagelbui met onweer in hoofddorp vrijdagavond op familie bezoek

Energizer85

Prachtige dagen waren dit. In 3 dagen tijd hagelbuien onweer, windstoten en 2 dagen met ware sneeuwdumpen, eindstand hier; 15 cm in de tuin! Lang geleden dat ik dit heb meegemaakt. Jammer dat het weer gaat weg dooien, maar dit was geweldig!

Heerlijk sfeertje op t forum trouwens!

Op naar de volgende kansen!!

sjaak_trekhaak

In Beilen nu al 16cm sneeuw en het blijft hier nog een tijdje doorgaan volgens de 24uurs voorspelling!

vlerk

Inmiddels weer een uur sneeuw in Eindhoven na een paar uur regen, wat een 2 dagen maken we mee idd, heerlijk!

Mrkos

Een december to remember? Alleen al om de hoeveelheid sneeuw :D

gilleeesss

Citaat van: Mrkos op ma 11 dec 2017 - 21:04
Een december to remember? Alleen al om de hoeveelheid sneeuw :D

nuja, 2 sneeuwdagen maakt mij gene 'december to remember' ookal was het wel een pak sneeuw.

mochino

In zwolle zeker 25 cm. Misschien wel meer

Joep

Knooppunt Benelux is één grote ijsbaan. Vrachtauto's komen verbindingswegen niet op. Verkeer staat al uren stil daar.

VID

Erwin1988

In Hasselt (Ov) ligt rond de 15 cm nu en het sneeuwt nog mooi door! :)

Sneeuwfan

Het eindresultaat in Medemblik(de rest van de tuin was drap) 8)

Joep


Johannes96

Eindresultaat: 12cm.  :o niet verwacht vandaag, had gisteren meer verwacht toen maar 3.

Nu lichte dooi, 0.8c

Armand

Sow, flinke sneeuwhoogtes!

En dit meen je niet: is het eindelijk eens 0 graden hier, is de neerslagband ook meteen verpietert en weg...  :o

Hier totaal mislukt vandaag. Geen sneeuw helemaal in het begin, al snel forse dooi en we sluiten af met motsneeuw die natuurlijk niet blijft liggen door de verregende ondergrond...

Door het zien van de beelden elders werd mn humeur toch al iets beter ;) maar mijn jalousie ook...  ;D

Silvan

Hardegarijp ook dikke dooi nu. 1,5 graad in de plus.

vossejongk

Pluim is helaas niet al te best voor komende tijd, het wordt weer kaartstaren tot de volgende winterinval :P

dennis089

Citaat van: Armand op ma 11 dec 2017 - 23:21
Sow, flinke sneeuwhoogtes!

En dit meen je niet: is het eindelijk eens 0 graden hier, is de neerslagband ook meteen verpietert en weg...  :o

Hier totaal mislukt vandaag. Geen sneeuw helemaal in het begin, al snel forse dooi en we sluiten af met motsneeuw die natuurlijk niet blijft liggen door de verregende ondergrond...

Door het zien van de beelden elders werd mn humeur toch al iets beter ;) maar mijn jalousie ook...  ;D

hier ook niks dan beetje natte drab na een uurtje droge sneeuw. helaas voor limburg eigenlijk toch twee teleurstellende sneeuwdagen. misschien komt er nog een moment dit seizoen maar komende woensdag lijkt limburg ook de mindere papieren te hebben.

MSB

VAndaag in zeewolde 15 centimeter gevallen maar moest om 20.15 naar mijn werk ik begin om 21.30 het was op de weg bijna niet te doen, de hele rit gemiddeld 50 kilometer per uur gereden. Was pas op mijn werk om 21.40 een uur langer als normaal, maar we zijn veilig aangekomen, en nu lekker werken en genieten van de sneeuw op mijn werk ik werk in den dolder.
Lang leven de winter

Rogierhgv

Eindresultaat 16cm in Hoogeveen  ;D
Lang geleden dat we zo'n pak sneeuw hebben gehad.

Weerextrem

Citaat van: Joep op ma 11 dec 2017 - 21:24
Sneeuwhoogtes weerplaza

Hmm, in Someren is toch echt 15 cm gevallen, en wat ik gemeten had is 12 cm nadat ik om 16.00 u thuis kwam.

GeneralDuke

Mensen het was weer gezellig hier de afgelopen dagen. De laatste tijd was ik een beetje bang dat het forum zijn beste tijd had gehad, maar dit weekend heeft me weer hoopvol gestemd. Ik heb genoten, ook van de prachtige sneeuw en de mooie foto's en verhalen. Op naar de volgende!
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Powered by EzPortal