Zomerdiscussie topic 2017

Topic gezien door 48610 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, do 01 jun 2017 - 16:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Invicta

Citaat van: JerryL op ma 31 jul 2017 - 13:39
Ik zie een aantal zomer-liefhebbers dusdanig ''radicaliseren'' in hun klagen dat het wel winterliefhebbers in de winter lijken!  ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D Boks !

Eric

Citaat van: JerryL op ma 31 jul 2017 - 13:39
Net een nieuwe barbecue gekocht, als ik die dan tenminste 1 zaterdag kan uitproberen ben ik tevreden. Ik zie een aantal zomer-liefhebbers dusdanig ''radicaliseren'' in hun klagen dat het wel winterliefhebbers in de winter lijken!  ;D ;D
????????

khouvanzomer

Nu als je sportief gebouwd bent,niet te veel overtollige kilo's,zijn dagen en weken van 25-30 graden goed te doen hoor,alleen de softies "klagen" dan.
Misschien moeten jullie maar eens voor die barbecue gaan zitten die ene dag,en misschien meer als één dag als het mirakel gebeurd,die steaks niet opeten,sauna,of sporten,wat extra gewicht afwerpen,conditioneren voor ECHT zomerweer.

Komaan he jongens en meisjes,conditioneren voor echt zomerweer dat ooit misschien nog eens binnenwipt in de Benelux. 8)

hup Belgie/Holland hup laat de zomer niet in zijn hempieeeee staan!

Johannes96

Citaat van: khouvanzomer op di 01 aug 2017 - 19:15
Nu als je sportief gebouwd bent,niet te veel overtollige kilo's,zijn dagen en weken van 25-30 graden goed te doen hoor,alleen de softies "klagen" dan.
Misschien moeten jullie maar eens voor die barbecue gaan zitten die ene dag,en misschien meer als één dag als het mirakel gebeurd,die steaks niet opeten,sauna,of sporten,wat extra gewicht afwerpen,conditioneren voor ECHT zomerweer.

Komaan he jongens en meisjes,conditioneren voor echt zomerweer dat ooit misschien nog eens binnenwipt in de Benelux. 8)

hup Belgie/Holland hup laat de zomer niet in zijn hempieeeee staan!

Even al je posts bekeken. Ik schat je 12 jaar. Correct me if i'm wrong  ???

Eric

Citaat van: Johannes96 op di 01 aug 2017 - 19:26
Even al je posts bekeken. Ik schat je 12 jaar. Correct me if i'm wrong  ???
Dát, of dronken.....????

Invicta

Citaat van: khouvanzomer op di 01 aug 2017 - 19:15
Nu als je sportief gebouwd bent,niet te veel overtollige kilo's,zijn dagen en weken van 25-30 graden goed te doen hoor,alleen de softies "klagen" dan.


Softies? Kom jij eens een week meelopen dan met mij in de horecadistributie. Slepen en sjouwen, trappen op en af, kelders in en uit. Kijken wie er hier dan de softie is. Ik geef het 1 dag, dan loop je huilend naar huis, zomerliefhebber of niet.

Der RoX

De zuurpruimen zijn vroeg dit seizoen
WiNtEr!!11!1!@

dennis089

Kunnen pruimen ook zoet zijn? Haha.. Nja ontopic en zuur; de vooruitzichten voor komende week liggen onder de 20 graden. Misschien met geluk 20. Weinig zon en neerslag. Laat ik nou net vrij hebben komende week.... Mja ik kan niet zeggen dat het de afgelopen 4 weken tijdens mijn vakantie baan beter was uitgezonderd een enkele warme zonnige dag ???? wat een weer deze zomer ????

Energizer85

Overigens ff buiten de zuur of zoetpruimen discussie ik denk dat er ook een behoorlijk verschil is in den lande over deze zomer. Het noord (westen) is t al een tijdje wat koeler terwijl het zuidoosten nog vaak warme of zomerse dagen heeft genoteerd... dus ja... ieder zijn eigen opvatting. Modellen zwabberen voorlopig nog wel behoorlijk voor volgende week ivm een actieve randstoring. Hopen op een goede (zomerse) oplossing maar weer

TMCThomas

Zuurpruimen of niet de verwachting voor de komenden 2 weken is inderdaad niet veel soeps. Had gehoopt om nog even het zwembad op te zetten en te barbecueën maar met de huidige vooruitzichten lijkt het er niet op dat dat gaat lukken :/ Al met al voelt het wat mij betreft niet zomers aan. Ook het onweer mis ik, maargoed hopen op verandering.

khouvanzomer

Nu het duidelijk is dat de meeste niet graag met de feiten op de neus gedrukt worden ga ik hier niet "klagen".
Dus,prachtige zomerdag vandaag,urenlang regen,18-19 graden(en zelfs minder op plaatsen,leuk he),en mooie grijsgrauwe lucht,niet die lelijke blauwe met die gloeilamp die warmte geeft,toppie!

AFTH14

Volgende week staan toch wel wat mooie dagen in het verschiet, de maandag bijvoorbeeld....

flyineddy

Vandaag hier in het noordoosten toch een hele mooie dag gehad.
Temperatuur toch zeker wel 22 graden, gevoelstemperatuur zelfs hoger.
Zon was wel de hele dag waterig, maar wel te zien en voldoende voor een zomers gevoel.
Ook een hoop kindjes aan het spelen in de fontein in Emmen centrum (Willinkplein).

Op dit moment is het buiten grijs geworden en volgens de radar komt er regen, maar de mooie middag pakken ze mij niet meer af. :)

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

vlerk

Citaat van: khouvanzomer op wo 02 aug 2017 - 20:04
Nu het duidelijk is dat de meeste niet graag met de feiten op de neus gedrukt worden ga ik hier niet "klagen".
Dus,prachtige zomerdag vandaag,urenlang regen,18-19 graden(en zelfs minder op plaatsen,leuk he),en mooie grijsgrauwe lucht,niet die lelijke blauwe met die gloeilamp die warmte geeft,toppie!

Wie klaagt die krijgt!

TaL

Citaat van: khouvanzomer op wo 02 aug 2017 - 20:04
Nu het duidelijk is dat de meeste niet graag met de feiten op de neus gedrukt worden ga ik hier niet "klagen".
Dus,prachtige zomerdag vandaag,urenlang regen,18-19 graden(en zelfs minder op plaatsen,leuk he),en mooie grijsgrauwe lucht,niet die lelijke blauwe met die gloeilamp die warmte geeft,toppie!

1. Ik dacht dat jij hier niet meer ging posten? Die periode was opeens veel gezelliger :D
2. Hoe meer je klaagt, hoe meer ik hoop dat het bar slecht weer wordt voor je ;)

Ontopic, vandaag staat weer veel wind maar de zon komt er af en toe door dus opnieuw een matige dag maar kan zeker slechter!  8)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

maestro1971

Citaat van: khouvanzomer op di 01 aug 2017 - 19:15
Nu als je sportief gebouwd bent,niet te veel overtollige kilo's,zijn dagen en weken van 25-30 graden goed te doen hoor,alleen de softies "klagen" dan.

20 jaar geleden toen ik nog zo mager was als een lat, had ik ook al een verschrikkelijke hekel aan temperaturen boven de 25 graden. Maar je hebt (denk ik) wel gelijk dat die extra kilo's die ik er nu bij heb niet meehelpen. En wat is een "softie"? Als ik zaterdagsmorgens naar het asiel ga, dan zit ik in de pauze al vanaf een graadje of 7 a 8 buiten in een T-shirt... Laten we het er maar op houden dat mijn inwendige thermostaat een beetje van het padje is  ;)

Ik zit nu overigens ook op kantoor met de airco aan  ;D

F.Fredje

De pluim van vanmorgen belooft vanaf volgende week zaterdag zomerweer.



De zomer is nog niet voorbij  :D.

4seasons

Citaat van: F.Fredje op vr 04 aug 2017 - 16:54
De pluim van vanmorgen belooft vanaf volgende week zaterdag zomerweer.

De zomer is nog niet voorbij  :D.
Gelukkig maar  ;)


In het noorden van het land ziet het op dit moment niet gunstig uit:
https://webcams-ameland.nl/



NB
De overige cams via deze link:
http://www.bekijkhet.nu/index-nwd.html





Jenkie

Kan een van de experts mij vertellen waarom de KNMI het gister nog had over temperaturen rond of boven normaal voor de lange termijn, en nu over temperaturen beneden normaal?  :'( Kan dit nog weer bijdraaien?

F.Fredje


Powered by EzPortal