Zomerdiscussie topic 2017

Topic gezien door 48688 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, do 01 jun 2017 - 16:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

khouvanzomer

Amper 20 graden in midden juli,ben al verbaasd dat we de 20 hebben gehaald,die warmte in Frankrijk komt zelfs niet in de buurt van ons.

ThaGhostNL

Citaat van: khouvanzomer op za 15 jul 2017 - 15:35
Amper 20 graden in midden juli,ben al verbaasd dat we de 20 hebben gehaald,die warmte in Frankrijk komt zelfs niet in de buurt van ons.

*offtopic*
Je bent wel heel erg negatief en dat komt de kwaliteit van het forum niet ten goede. Van de 25 bijdragen die je hebt geleverd zijn ruim de helft met een negatieve ondertoon en vullen het forum niet aan. Dit zorgt voor de nodige irritatie bij de mede forumleden.

*ontopic*
Modellen laten een beste onweersdag terug komen op woensdag. De opmaat naar een warmere periode misschien?
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

khouvanzomer

Citaat van: ThaGhostNL op za 15 jul 2017 - 16:40
*offtopic*
Je bent wel heel erg negatief en dat komt de kwaliteit van het forum niet ten goede. Van de 25 bijdragen die je hebt geleverd zijn ruim de helft met een negatieve ondertoon en vullen het forum niet aan. Dit zorgt voor de nodige irritatie bij de mede forumleden.

*ontopic*
Modellen laten een beste onweersdag terug komen op woensdag. De opmaat naar een warmere periode misschien?

Mijn fout niet dat het hier zo'n slecht klimaat is,feit is een feit,dit weer is geen zomerweer,sorry dat de waarheid negatief klinkt.
De zomerhaters hier irriteren mij ook,it's a 2 way street.

matroesjka-world

Citaat van: ThaGhostNL op za 15 jul 2017 - 16:40
*offtopic*
Je bent wel heel erg negatief en dat komt de kwaliteit van het forum niet ten goede. Van de 25 bijdragen die je hebt geleverd zijn ruim de helft met een negatieve ondertoon en vullen het forum niet aan. Dit zorgt voor de nodige irritatie bij de mede forumleden.

Gelukkig, ik was al bang dat het alleen aan mij lag, maar helemaal mee eens, 1 brok negativiteit, gezuurpruim en droefgeestigheid deze persoon. Ik heb besloten, alles wat hij schrijft, niet meer te lezen, gewoon overheen scrollen.
Dat scheelt een hoop irritatie.
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

khouvanzomer

Typische reactie van een zomerhater,verbaasd me niets,1 die gek is op extreem veel regen en bakken sneeuw kan nooit overeenkomen met iemand die houdt van droogte en hitte.

Iemand die geen argumenten heeft tegen de feiten,dus negeren die gozer,veranderd niets aan het feit dat de meeste weten hoe slecht dit klimaat is,ga de andere fora maar eens af,weinig positief over de Benelux,ben niet alleen,kan je niets aan veranderen.

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet op dit forum.



Tam

Citaat van: khouvanzomer op zo 16 jul 2017 - 16:21
Typische reactie van een zomerhater,verbaasd me niets,1 die gek is op extreem veel regen en bakken sneeuw kan nooit overeenkomen met iemand die houdt van droogte en hitte.

Iemand die geen argumenten heeft tegen de feiten,dus negeren die gozer,veranderd niets aan het feit dat de meeste weten hoe slecht dit klimaat is,ga de andere fora maar eens af,weinig positief over de Benelux,ben niet alleen,kan je niets aan veranderen.

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet op dit forum.

Volgens jou ben je de enige zomerliefhebber in de benelux:

Citaat van: khouvanzomer op do 13 jul 2017 - 17:58
Groetjes van de enige zomer en warmte/hitte liefhebber in de Benelux.

Dat heb je sowieso mis, maar dat weet je zelf ook best (tenminste dat mag ik hopen voor je).
Persoonlijk kan ik genieten van warmte kan niet warm genoeg eigenlijk, maar daarentegen geniet ik ook van kou en sneeuw, kan niet koud genoeg eigenlijk, kortom extremen.
Maar wat ik wil, of wat mijn mening is dat het zou moeten zijn heeft gewoon geen invloed op wat we krijgen.

De feiten zijn dat je niet woont in een klimaat waar je krijgt wat jij wil en daar over blijven zeuren veranderd het weer niet. Jij zou gaan verhuizen naar spanje, ik heb liever een droge woestijnhitte zonder in een land te zitten wat vol zit met ed kroket qua bejaarden en zomergasten, zo heeft ieder wel wat. Maar om nou iedereen die je even tegenspreekt in het jajaja we willen 40 graden een zomerhater te noemen komt negatief over en nodigt niet uit om met jou een gesprek aan te gaan.

vrijheid van meningsuiting bestaat prima aangezien je post niet verwijderd zijn, maar als je het hier dan toch allemaal niks vind wat doe je dan nog hier?

*** MODBREAK ***
Graag gezellig houden. De modjes hebben al maatregelen genomen.

Energizer85

Citaat van: khouvanzomer op zo 16 jul 2017 - 16:21
Typische reactie van een zomerhater,verbaasd me niets,1 die gek is op extreem veel regen en bakken sneeuw kan nooit overeenkomen met iemand die houdt van droogte en hitte.

Iemand die geen argumenten heeft tegen de feiten,dus negeren die gozer,veranderd niets aan het feit dat de meeste weten hoe slecht dit klimaat is,ga de andere fora maar eens af,weinig positief over de Benelux,ben niet alleen,kan je niets aan veranderen.

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet op dit forum.

Oké doei!!! Veel "plezier"

Habbo

Voor woensdag weer een lekker broeierig dagje op stapel met wat onweer:


Bubba

Ik begrijp, gezien de enorme drukte in dit topic 8) dat de zomer reeds ten einde is, en dat we ons op kunnen maken voor het herfsttopic :o

Als ik zelf naar de vooruitzichten kijk zit ik er volgens mij nog niet eens zo ver naast. :'(


Jasneker

Beetje vroeg om de zomer af te schrijven toch?
We hebben nog 8 a 10 weken te gaan en verder betrouwbaar kijken als 5 dagen is al koffie dik kijken laat staan 8 weken+
Nederlandse zomer, warm en zonnig afgewisseld door wat koelere peeriodes en wat regen en onweer.
Gematigd klimaat, dat zegt het al.

TMCThomas

Citaat van: Bubba op wo 19 jul 2017 - 08:16
Ik begrijp, gezien de enorme drukte in dit topic 8) dat de zomer reeds ten einde is, en dat we ons op kunnen maken voor het herfsttopic :o

Als ik zelf naar de vooruitzichten kijk zit ik er volgens mij nog niet eens zo ver naast. :'(
Er zijn nou eenmaal wat meer winterliefhebbers dan zomerliefhebbers op dit forum  ;)

Jasneker

De winters stellen tot nu toe de laatste jaren ook niks voor ;)
Geniet gewoon van het weer wat we nu hebben, en heb geen overdreven voorstellingen dan valt het ook niet tegen.

AFTH14

Zo is `t, de vakantie begint voor vele nu pas. Als we zo door blijven rollen met het weer, temperatuur en zon, is het toch prima. 

Arend

Ik zit vanavond al enige tijd hoopvol naar de thermometer te loeren, maar ben bang dat ook dit thermische dieptepunt gedoemd is te mislukken. :) Dan maar hopen op wat gespetter en onweer (lol) voor vannacht/morgenvroeg.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

flyineddy

Pff, dat zou wat zijn, als dat zou uitkomen. Zo'n 60 graden verschil, van +30 naar -30, binnen 3 dagen.  :o ;D
Noem mij een pessimist, maar ik acht de kans dat dit uit gaat komen niet zo heel groot.  :-X  ;D

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Marsel

Juli kan de prullenbak in, dat is inmiddels wel duidelijk. De komende week een voortzetting van het uiterst gematigde zomerweer (al wordt het wel wat droger) met Tx rondom 20C en een overwegend WNW'elijk stromingspatroon. Komend weekend dan even wat warmer met 20-25C, in het zuiden mogelijk een of hooguit twee zomerse dagen, als de luchtdruk boven het continent tijdelijk iets oploopt en een hoogtetrog op de oceaan uitzakt. Maar verder heeft het weertype de rest van deze maand weinig van zomerweer weg. Jammer van deze (hoog)zomermaand die nota bene in zo'n beetje de warmste periode van het jaar valt. Gelukkig hebben we augustus nog. Ik mag hopen dat we nog een keer goed kunnen bakken en braden, liefst duurzame hitte, maar er lijkt voorlopig tot ver in de eerste decade van augustus weinig aanleiding om iets dergelijks te verwachten.

En zo kunnen we stellen dat we na de grote omslag van 22 juni, de zomer, op een paar korte warmere periodes na, toch echt achter ons hebben gelaten. Eigenlijk is het een vrij standaard 13 in dozijn Nederlandse zomer geworden in juli. Hieronder EC00. Op de iets hogere temperaturen tijdens het komende weekend na, voorlopig weinig zomer in Nederland....

pietjelol

@Marsel normaal nederlands zomerweer dus. Gemiddelde temp is rond deze tijd 20-22 graden. Alleen vandaag en morgen liggen we daar iets onder.

Marsel

Citaat van: pietjelol op ma 24 jul 2017 - 16:57
@Marsel normaal nederlands zomerweer dus. Gemiddelde temp is rond deze tijd 20-22 graden. Alleen vandaag en morgen liggen we daar iets onder.

Correct! Goed voor de nachtrust, maar ik zie het liever nog wel een beetje opwarmen in Augustus :).

flyineddy

Van mij mag er ook nog wel weer een echt zomerse periode aanbreken, het liefst vanaf aankomende maandag gedurende (minstens) 3 weken. :D
Ik moet wel zeggen dat het hier bij mijn werk (Hoogeveen) vandaag zeker geen onaardig weer is. Behalve wat motregen onderweg hier naartoe vanochtend heb ik vandaag nog geen regen gezien. En tussen de middag was het, terwijl het helemaal windstil was, best aangenaam buiten. :)
Maar alle buien gingen hier dan ook lekker met een boogje omheen.  ;D

In mijn woonplaats zal het vandaag, kijkend naar de radar, wel wat natter zijn geweest.

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

dennis089

1ste week van augustus lijkt ook herfstachtig te gaan verlopen. de zomer is bijna definitief kaltgestellt.

Powered by EzPortal