Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 2

Topic gezien door 120425 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, ma 26 dec 2016 - 00:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

zwoof

Citaat van: Cdtj3 op zo 08 jan 2017 - 17:04
Nieuwe pluimen EC:

Licht signaal naar een winters weerype met sneeuwkansen :D

Lijkt goed, zal mij benieuwen wat EC vanavond laat zien  8)

GFS wil er nog niets van weten.  06Z was een drama.  Hopen dat de 12Z run beter is. Die loopt nog.

Svanos

Citaat van: zwoof op zo 08 jan 2017 - 17:30
Lijkt goed, zal mij benieuwen wat EC vanavond laat zien  8)

GFS wil er nog niets van weten.  06Z was een drama.  Hopen dat de 12Z run beter is. Die loopt nog.

Dit ziet er idd goed uit, en staat al enige tijd in de kaarten, wordt dit keer (tot nu toe) niet vooruit geschoven. Ben benieuwd  :D
Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

Eveline

Ik weet het niet maar volgens mij ziet de pluim er op Lt goed uit... voor zuid Oost merendeel van de leden onder de 0..

Markos

Pluim is flink verbeterd! Nu hopen dat het stand houdt en niet uitgesteld wordt. ;)


gilleeesss

Ik heb geen idee hoe ik deze site weer laat werken op mijn pc. Op mobbiel lukt het. Maar met die uitleg op mijn pc niet. Met cache legen enzo

En idd leuke pluim. Maar ben niet overtuigd. Is ng week ver. Ook de sneeuw zal voor mijn regio weer nipt worden.

TMCThomas

Citaat van: gilleeesss op zo 08 jan 2017 - 22:40
Ik heb geen idee hoe ik deze site weer laat werken op mijn pc. Op mobbiel lukt het. Maar met die uitleg op mijn pc niet. Met cache legen enzo

En idd leuke pluim. Maar ben niet overtuigd. Is ng week ver. Ook de sneeuw zal voor mijn regio weer nipt worden.
Gebruik je www. ? Zo ja probeer dan je DNS is the flushen (dat hielp bij mij) http://www.wikihow.com/Refresh-DNS

gilleeesss

Citaat van: TMCThomas op zo 08 jan 2017 - 22:42
Gebruik je www. ? Zo ja probeer dan je DNS is the flushen (dat hielp bij mij) http://www.wikihow.com/Refresh-DNS

Thx. Dat werkt.

En wat gfs18z doet is frustrerend. Die laat de sneeuw de hele vrijdag enkel boven NL. Dus het zakt niet naar belgie. Zou balen zijn

zwoof

Ik kan op de PC alleen met de opera webbrowser op het forum komen.

SniperEye

Het gemiddelde laat al een aantal runs op rij een dalende trend zien. Kansen op winters weer nemen dus toe.

Marcellang

Citaat van: zwoof op zo 08 jan 2017 - 23:55
Ik kan op de PC alleen met de opera webbrowser op het forum komen.
En ik gewoon weer via mijn laptop  ;D
Goed back to buisiness,ik hoorde berichten over een opwarmende pluim, ben benieuwd zometeen !!
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

zwoof

Citaat van: Marcellang op ma 09 jan 2017 - 09:15
En ik gewoon weer via mijn laptop  ;D
Goed back to buisiness,ik hoorde berichten over een opwarmende pluim, ben benieuwd zometeen !!

Dan gaat EC dus toch GFS achterna.. Maar eens eerst kijken zo meteen inderdaad. :-\

Erik V

Zo hehe, weer op het forum per mobiel. Was mobiel nu veroordeeld tot twitter en dus Marc Putto ???????? haha.

MaikelNL

Tip voor mensen met problemen: Probeer de website in 'incognito modus' in bijvoorbeeld Chrome of Firefox.

***Of http://www.meteo-service.nl als link gebruiken***

ThaGhostNL

Beste forumleden,

De problemen zijn nu definitief opgelost en moet de bereikbaarheid de komende uren gaan verbeteren. Mochten er nog problemen voorkomen reageer dan in het topic http://www.meteo-service.nl/index.php?topic=4975.0, zodat de winterdiscussie ook een winterdiscussie blijft.

greetz,
ThaGhostNL
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Jenkie

Top!!! En om even on-topic te blijven: op enkele plekken na is de sneeuw hier nu ook echt weggesmolten. Ben wel reuze benieuwd naar de kaarten. KNMI spreekt over een een koude periode die we tegemoet gaan. Wel wat verder weg, maar de KNMI is vaak erg voorzichtig met zulke voorspellingen heb ik het idee.

Toch nog even: bedankt dat jullie zo keihard aan de site gewerkt hebben, ik heb op Twitter gezien wat voor gedoe het was. Top!

Marcellang

Mooi de pluim is bijna hetzelfde.....
Hahaha ik was een miliseconde sneller  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

zwoof

Ochtendpluim EC:  ;)




Citaat van: Marcellang op ma 09 jan 2017 - 10:32
Mooi de pluim is bijna hetzelfde.....
Hahaha ik was een miliseconde sneller  ;D

Haha! dat was je, want ik deed het plaatje nog bijplakken  :)

GeneralDuke

Pfoe da's wel een aardige pluim. Wel nog veel leden die positief blijven (~normale temperatuur) maar het gemiddelde ligt mooi laag.

Vanaf volgende week dinsdag 6 dagen op rij kans op ijsdag >40%! (pluim van gisteren 12Z)
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Aern

Mooi dat we weer online zijn!

Pluim is niet veel veranderd, dat is een goed teken, Laten we hopen dat GFS ook weer richting EC gaat komende dagen voor de geruststelling  8)

DSDLimburg

Hey de site doet het weer, kom er wel alleen op via chrome? Verder een mooie pluim, met genoeg kansen!

Ook maar even pluim zuidoost, ;D

Posts samengevoegd ;) ~Vossejongk
seizoen 2018/2019

Powered by EzPortal