Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 2

Topic gezien door 120496 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, ma 26 dec 2016 - 00:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TMCThomas

Offtopic. Http en Https doen het bij mij ook niet meer kan alleen de website bereiken via www.
Ontopic: Viel afgelopen nacht aardig tegen hier in heteren. De neerslag verdween net voor heteren dus heb hier rond 3 uur vrijwel niks zien vallen alle neerslag trok langs ons op (op 2 vlokjes mot sneeuw na) Gelukkig was het toen ik vanochtend wakker werd wel een beetje wit.

Wel nog even met het met sneeuwschep bij elkaar geschraapte sneeuw en ijs een sneeuwpop gebouwd  :)

zwoof

Ah, forum doet weer. Hier ook een mooi laagje sneeuw met een uiterst krokant laagje. Vorst blijft lekker lang hangen, wel oppassen geblazen op de weg. Wees voorzichtig all!   ;)

zwoof

Citaat van: TMCThomas op za 07 jan 2017 - 12:21
Offtopic. Http en Https doen het bij mij ook niet meer kan alleen de website bereiken via www.
Ontopic: Viel afgelopen nacht aardig tegen hier in heteren. De neerslag verdween net voor heteren dus heb hier rond 3 uur vrijwel niks zien vallen alle neerslag trok langs ons op (op 2 vlokjes mot sneeuw na) Gelukkig was het toen ik vanochtend wakker werd wel een beetje wit.

Wel nog even met het met sneeuwschep bij elkaar geschraapte sneeuw en ijs een sneeuwpop gebouwd  :)


Haha, mooi! Het lijkt wel een uil ;D ;D ;D

TMCThomas


Markos

In Helmond een mooi wit landschap, wel levensgevaarlijk met de ijzel hier.
Dooi is nu zijn intrede aan het doen, verwacht dat aan het eind van de avond alles weg is hier. Op naar de volgende winterprik! ;D (Hopelijk een winterperiode ::) ) Maar ik heb al meer gezien dan de afgelopen 2 jaar, dus ik kan tot nu toe zeker niet klagen.

OT: Ik kan de site ook alleen bereiken via www, anders krijg ik een melding dat de verbinding geweigerd is.


vossejongk

Er is inderdaad nog steeds gek*t met HTTPS, we weten nu eindelijk waar het aan ligt (update van Apache (serversoftware) waardoor er iets met virtuele IP's niet meer werkt). ThaGhost is er tot 11u vanochtend mee bezig geweest en ligt nu in coma op bed en gaat er mee verder zodra ie wakker is. Nog even geduld mensen, we kregen er zelf ook koppijn van ;)

gilleeesss

Hier gewoon eventjes korrelsneeuw gehad voor paar minuten, dan lichte regen, en dan niks, amper neerslag gehad hier in West vlaanderen waar ik woon. Dus nog altijd geen sneeuw gehad hier :'( En vrijdag kan er wel wat vallen, maar t verslecht per run vindt ik persoonlijk. Teveel WNW ipv een NW stroming & geen blokkade achteraf. Maarja wat niet is kan nog (terug)komen

Marcellang

Citaat van: vossejongk op za 07 jan 2017 - 14:58
Er is inderdaad nog steeds gek*t met HTTPS, we weten nu eindelijk waar het aan ligt (update van Apache (serversoftware) waardoor er iets met virtuele IP's niet meer werkt). ThaGhost is er tot 11u vanochtend mee bezig geweest en ligt nu in coma op bed en gaat er mee verder zodra ie wakker is. Nog even geduld mensen, we kregen er zelf ook koppijn van ;)
Fijn dat het gelukt is en super inzet mannuh  :o
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Vigo


Jenkie

Jaaa, het werkt weer! En nu hoop ik zo dat er opeens spetterende winterkaarten online komen  :)
Hier in het uiterste oosten van Twente nog steeds een prachtige witte wereld buiten, maar wel spiegeltjeglad.

cekstuffertz

Citaat van: Jenkie op za 07 jan 2017 - 22:20
Jaaa, het werkt weer! En nu hoop ik zo dat er opeens spetterende winterkaarten online komen  :)
Hier in het uiterste oosten van Twente nog steeds een prachtige witte wereld buiten, maar wel spiegeltjeglad.

Kijk eens aan, EC 12Z laat leuke kaarten zien op MT. Nu hopen dat het uitkomt....

glenn

even **OFF TOPIC**

maar toch even hier de melding maken voor de moderators op mijn mobiele telefoon kan ik nog steeds niet op het forum geraken krijg steeds de melding we come back soon door thaghost.
op pc geen problemen ermee

Mrkos

Heel apart ik heb juist het tegenovergestelde. Gisteren had ik zelfs dat als ik door zou gaan, ik virussen zou kunnen krijgen. Zijn jullie gehacked?

Remy

Citaat van: Mrkos op zo 08 jan 2017 - 01:03
Heel apart ik heb juist het tegenovergestelde. Gisteren had ik zelfs dat als ik door zou gaan, ik virussen zou kunnen krijgen. Zijn jullie gehacked?
Komt door je browser die wil via https verbinden en ziet geen beveiligde verbinding. probeer eens gewoon alleen meteo-service.nl in te typen zonder iets er voor.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Jenkie

Nu kan ik er weer opkomen, via de link gegeven op Twitter, en dan laat ik de site openen in Safari. Maar het is hier nog steeds erg rustig....

Jan van Ooijen

Blijven we kwakkelen of duiken we de winter in?

Vanaf donderdagavond gaat het feest mogelijk opnieuw beginnen. Mogelijk, want veel onzekerheid. En in eerste instantie waarschijnlijk nogal net niet. Dit ziet er bijvoorbeeld heel indrukwekkend uit met intensiteiten tot 8 centimeter sneeuw per 3 uur maar is het niet. Zeer waarschijnlijk gaat dit als natte sneeuw vallen en volgt daarna regen. Voor hoog-België en de Duitse middelgebergtes ziet het er overigens wel zeer fraai uit: enkele duurzame decimeters behoren tot de mogelijkheden.



Vrijdag en in het weekend vergelijkbare omstandigheden. Hoewel het vanaf zaterdag wat interessanter wordt: vooral het oosten van Nederland maakt kans op een blijvend sneeuwdek. Maar dat zit op het randje.

Lees het gehele artikel op Wintersportweerman
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

martijn

yes we kunnen er weer op! alleen via de mobiel doet die nog niet :(

Svanos

Citaat van: martijn op zo 08 jan 2017 - 13:38
yes we kunnen er weer op! alleen via de mobiel doet die nog niet :(

Probeer je cache te legen en geschiedenis te wissen.  En dan alleen meteo-service.nl invoeren, zonder iets er voor.
Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

martijn

Citaat van: Svanos op zo 08 jan 2017 - 13:52
Probeer je cache te legen en geschiedenis te wissen.  En dan alleen meteo-service.nl invoeren, zonder iets er voor.
Nee ook dit werk niet er staat mogelijk is de website offline of heeft u problemen met uw internetverbinding. Dat laatste is niet het geval.

Cdtj3

Nieuwe pluimen EC:

Licht signaal naar een winters weerype met sneeuwkansen :D
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Powered by EzPortal