Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 2

Topic gezien door 120457 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, ma 26 dec 2016 - 00:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TMCThomas


Joep

Sneeuw volgende week vrijdag en zaterdag staat ook weer op de EC kaarten



zwoof

Citaat van: Marcellang op vr 06 jan 2017 - 18:36
Wedden dat jij de Mummelmann wekker gaat zetten  ;D

PS;Je raadt wel wie ik ben denk  ;D (en voor anderen ex Albalinda)

Kijk es aan! Onze lange ex- Duitser heeft na een nieuw onderkomen en profielafbeelding,  ook een nieuwe naam. Complete metamorfose,  mooi man!  :D

ThaGhostNL

Lijkt erop dat de zone met neerslag wat nu op de noordzee ligt aardig aan het verpieteren is.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

zwoof

Citaat van: ThaGhostNL op vr 06 jan 2017 - 20:33
Lijkt erop dat de zone met neerslag wat nu op de noordzee ligt aardig aan het verpieteren is.

Toch best wel een groot gebied, wat er nog achter zit.


Johannes96

Dat wat rond 6 uur ontstaan is op de Noordzee, zal vooral de kop van NH aandoen, Friesland, Drenthe en Groningen. Hier worden dan nu ook de meeste hoeveelheden verwacht vanavond en vannacht. Dat wat er achter aan komt verpiertert inderdaad grotendeels. Laat maar komen die eerste pluk!

Armand

Vind het er eerlijk gezegd allemaal niet zo intensief uitzien, en zeker met de gedachte dat alles nog gaat de-activeren volgens de verwachtingen... We blijven natuurlijk afwachten ;)

cekstuffertz

Citaat van: Johannes96 op vr 06 jan 2017 - 20:52
Dat wat rond 6 uur ontstaan is op de Noordzee, zal vooral de kop van NH aandoen, Friesland, Drenthe en Groningen. Hier worden dan nu ook de meeste hoeveelheden verwacht vanavond en vannacht. Dat wat er achter aan komt verpiertert inderdaad grotendeels. Laat maar komen die eerste pluk!

Ik zie op de radar nu toch juist een actiever gebied ontstaan dat richting het noordelijke gedeelte van Zuid-Holland / Regio Amsterdam trekt. Dus niet alleen de kop van N-H...

Jan van Ooijen

Even recente beeld wat net is binnengekomen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johannes96

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 06 jan 2017 - 21:18
Even recente beeld wat net is binnengekomen


Lijkt wel wat te activeren juist, was eerst zeker minder! Toch blijft 3cm hoogst haalbare lijkt me. Hopelijk blijft ie lang 'slepen' zodat het misschien wat meer kan zijn. Maar voor nu ga ik nog steeds uit van een flinterdun laagje, kan het altijd maar meevallen.

martijn

Temp langs de kust al licht positief. Was dit nu al verwacht?

Vigo

Het neerslaggebied komt heel langzaam via de Noordzee aan, hopelijk gaat het ook langzaam over het land. Hopen op een leuk sneeuwdekje  8)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Vigo

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 06 jan 2017 - 21:38
Verwacht beeld rond 23.00 uur



Ziet er goed uit voor het noordwesten!

Vigo


Bacci


Marcellang

Citaat van: zwoof op vr 06 jan 2017 - 20:30
Kijk es aan! Onze lange ex- Duitser heeft na een nieuw onderkomen en profielafbeelding,  ook een nieuwe naam. Complete metamorfose,  mooi man!  :D
Ssst ...ik zit hier onder gedoken  8)
Ik ga er toch stiekum een btje vanuit dat de noordzee toch ook voor wat activatie zorgt ?
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

TaL

Het is precies of voor heel de Nederlandse kust begint er één en ander te activeren. Met de meeste signalen in het noorden.
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Marcel1976

Ik denk ook dat het meeste verpietert. Het loopt zich als het ware stuk.Kon wel eens zijn dat het trager opschuift en daardoor toch wel een paar cm kan vallen, vooral in 't oosten/zuidoosten. Daar hebben we op dit moment ook de laagste temperatuur.

gilleeesss

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 06 jan 2017 - 21:38
Verwacht beeld rond 23.00 uur


Is dit gwn nog geen neerslag boven belgie, of is t gwn puur gefocust op NL?

Powered by EzPortal