Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 2

Topic gezien door 120477 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, ma 26 dec 2016 - 00:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

zwoof

Hier blijft de sneeuw ook liggen 8)

gilleeesss

Hier moeten we nog eventjes wachten op de neerslag (wss regen)

Zie net dat 't gwn lekker regent :P have fun met 't witte goud ;)

maxzz

In Kampen lichte sneeuw. Blijft niet liggen, alleen autoramen en containers worden wit
Groeten,
Richard

Marcellang

Citaat van: zwoof op zo 01 jan 2017 - 21:46
Hier blijft de sneeuw ook liggen 8)
Nice, nog net fff te weinig voor de bladblazers denk  :-*
Wel mooi !!!!
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

gilleeesss

Wat een slechte pluim (na vrijdag) ... van EC 12z. Is gewoon een paar graad of 2 warmer geworden het gemiddelde

JB-7aar

Ik ga vrijdag een klein weekje naar Winterberg. Zoals het er nu voorstaat ben ik blij dat ik daar toch eventjes echt winter met sneeuw ga meemaken.

Hector Pascal

Ongelofelijk! Het sneeuwt en het blijft liggen. Totaal niet verwacht....
Nul bestaat niet.

dondertje127

Nou, het is nu lantaarnpaalstaren geblazen. Ben benieuwd.

glenn

Die neerslaghoeveelheid schuift wel heel traag op richting Belgiƫ ????.
Wordt nachtwerk zo.

Jelle

Citaat van: gilleeesss op zo 01 jan 2017 - 22:06
Wat een slechte pluim (na vrijdag) ... van EC 12z. Is gewoon een paar graad of 2 warmer geworden het gemiddelde

Klopt, maar komop mannen, dit was toch ook wel te verwachten. Tenminste, ik had het wel aan zien komen na tich slechte weerkaarten. Geniet van het suikerlaagje sneeuw nu en ja, neem de pluim zoals hij is. :P

dondertje127

De eerste natte sneeuw van de winter 2016/2017 valt hier nu ook in Velp Gelderland.

Straatje96

Hier in Wageningen sneeuwde het net goed door. Blijft nu zelfs op sommige plaatsen liggen. Goed begin van 2017 ;D

Arend

Hier wordt alles wit en het blijft liggen. 2017 wordt een geweldig weerjaar.  ;D
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

zwoof

Citaat van: albalinda op zo 01 jan 2017 - 21:58
Nice, nog net fff te weinig voor de bladblazers denk  :-*
Wel mooi !!!!

Ja, nippend aan een koud glaasje mummelmann en naar buiten kijkend, denk ik krappe centimeter nu. Wel mooi idd! 8)

DSDLimburg

Citaat van: gilleeesss op zo 01 jan 2017 - 22:06
Wat een slechte pluim (na vrijdag) ... van EC 12z. Is gewoon een paar graad of 2 warmer geworden het gemiddelde
Kan morgen weer anders zijn, kan best zijn dat GFS naar ECMWF  trekt maar ook  net zo goed anders om. En zuidoost pluim is ook nog zo slecht niet van ECMWF en GFS!
seizoen 2018/2019

TMCThomas

Ook hier tegen mijn eigen verwachting in is het wit geworden en sneeuwt het :D. Met 0.1 graden blijft het aardig liggen.
EDIT: wat foto's  ;)




zwoof

Citaat van: TMCThomas op zo 01 jan 2017 - 22:45
Ook hier tegen mijn eigen verwachting in is het wit geworden en sneeuwt het :D. Met 0.1 graden blijft het aardig liggen.
EDIT: wat foto's  ;)


Nice! Laat je het sneeuwpopje nog even zien als ie af is?  :D

DSDLimburg

Citaat van: TMCThomas op zo 01 jan 2017 - 22:45
Ook hier tegen mijn eigen verwachting in is het wit geworden en sneeuwt het :D. Met 0.1 graden blijft het aardig liggen.
EDIT: wat foto's  ;)

Blaas ook nog wat van dat witte goed naar Limburg ;)
seizoen 2018/2019

vossejongk

Raar overal om mij heen blijft de sneeuw liggen en hier moet men blij zijn met wat besneeuwde autoruiten :P

TMCThomas

Citaat van: zwoof op zo 01 jan 2017 - 22:52
Nice! Laat je het sneeuwpopje nog even zien als ie af is?  :D
Haha ja heb alleen geen decoratie voor deze grote  :P ;D

Citaat van: DSDLimburg op zo 01 jan 2017 - 22:53
Blaas ook nog wat van dat witte goed naar Limburg ;)

Onderweg  ;)

Powered by EzPortal