Humor topic

Topic gezien door 3264 bezoekers
Gestart door dondertje127, do 31 mrt 2016 - 01:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dondertje127

Ik zag nog geen humor topic algemeen, dus start ik er maar een als dat goed is. Iets wat ik niet snel doe, maar ach het is ook leuk om af en toe te ontspannen.

Ik trap wel af, met een plaatje die ik nu als profielfoto heb


Armand

Stukje uit De Speld... Vond het wel grappig:

KNMI: Officieel kutzomer na 5 dagen gezeik over regen

Meteopsychologisch fenomeen komt vaker voor

28 juli 2015 door Rudolf Julius

Als het gezeik over de regen tot donderdag aanhoudt, is er officieel sprake van een kutzomer. Het KNMI spreekt van een kutzomer als mensen in De Bilt vijf dagen achtereen janken over neerslag, ook als het de rest van de zomer prachtig weer is."Het regent sinds zaterdag, dus de kans is vrij groot dat het gaat lukken", vertelt weerman Gerrit Hiemstra enthousiast. Het meteopsychologische fenomeen komt in Nederland vaker voor: sinds het begin van de metingen in 1901 kende ons land ieder jaar een kutzomer.

Lightning_Glenn


Armand

Hmm, de makers van dit plaatje hebben niet zo goed nagedacht over 'de nieuwe plek' van NL. Het is daar namelijk niet altijd zomers weer... Had eigenlijk richting de Middellandse zee gemoeten  8)


ron12

Dit past hier beter :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Altijd benieuwd geweest, als je de hoofd nu in de grond steekt, waar je dan op uit kijkt http://www.antipodesmap.com/  ;)   ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Marco uit Hangar 5

Its Oktobeh.. eh!?



Marco Nierop
http://zweef.nl/

deventer

Die popcorn is hilarisch
Scheelt dat iik vreemde humor heb lol

Hoe zie je dat een wesp goed is in karate?(sorry is erg flauw maar ik lag dubbel)

ron12

Citaat van: dondertje127 op do 31 mrt 2016 - 01:40
Ik zag nog geen humor topic algemeen, dus start ik er maar een als dat goed is. Iets wat ik niet snel doe, maar ach het is ook leuk om af en toe te ontspannen.

Ik trap wel af, met een plaatje die ik nu als profielfoto heb


Spring in the air, schitterend 
  :)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Vooruit nog eentje dan
ook leuk  ;D ;D ;D ;D ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Wat doe je als een kangoeroe je hond aan valt, juist ja
  ???
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Giso84

Weer een dag met potentie voor tornado's in de USA.

Zat rustig te kijken naar de stream van Kelley Williamson (in Greene County, Missouri) en toen viel mijn oog op het tankstation...
Een beetje flauwe humor tijdens het kijken maakt het wel vermakelijk  ;D

Het staat er niet maar je denkt van wel . . .

Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

ron12

Deze is ook lekker  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: Giso84 op di 28 feb 2017 - 22:51
Weer een dag met potentie voor tornado's in de USA.

Zat rustig te kijken naar de stream van Kelley Williamson (in Greene County, Missouri) en toen viel mijn oog op het tankstation...
Een beetje flauwe humor tijdens het kijken maakt het wel vermakelijk  ;D

Het staat er niet maar je denkt van wel . . .
Het staat er wel  ;)  :-[
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal