Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247115 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Gerard1995

Als deze neerslag vannacht gevallen was hadden we zeker zo'n pak gehad als in Groningen, man wat lang geleden dat het zo hard sneeuwde:)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

J

Hier in Den Haag is de temp gewoon te hoog. Verder dan natte sneeuw zal t niet komen helaas. En dat is nog los van de vraag of er vanavond wel buien komen hier, modellen verschillen daarin. Droog koud weer vind ik persoonlijk niks aan, dus kan voor mij persoonlijk nog best gaan tegenvallen, deze winterse "periode".

Flippie Flink

Momenteel in ZLD blauwe lucht en zon! (toch ook fijn om te zien dat die nog bestaat na de afgelopen dagen.)

GeneralDuke

Eerste sneeuw blijft liggen op auto's. Je moet ergens beginnen he ;D
Temperatuur volgens hetweeractueel.nl is nu 2.6, dat is al een graad minder. Wie weet... :)
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Bacci

Dan maar hier meegenieten http://www.groningencam.nl/  ;D

Is eigenlijk ook een beetje drapsneeuw :P

Dit is ook wel een mooie http://www.webcam-roodeschool.nl/


TMCThomas

Heteren meld nu al een half uur lang intensieve (Natte) sneeuwval!
Daken, Auto's, gras en struiken beginnen al een beetje wit te worden. Bij een temperatuur van 0,8 op 3,5 meter en 0,9 op 1 meter.
Begon hier 3 kwartier geleden als regen nu sneeuw het. Intensiviteit neemt wat af daarom heb ik nu tijd om dit bericht te typen.
Sneeuwvlokken van 2-4 cm op het hoogtepunt. op het moment met sneeuwvlokken van 0,5 tot 1,5 cm
In een half uur tijd van 3,1 naar 0,8 graden :D
EDIT:


Armand

Vanuit het noorden zakt het eea naar beneden. Zal geen droge sneeuw worden verwacht ik hier, momenteel 4 graden en flinke zonnige periodes!

matroesjka-world

Hier alleen nog maar natte sneeuw gehad. Het wachten is op vanavond en komende nacht.
Hopelijk morgen een witte wereld als ik m'n ogen open  8)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Bacci


Bacci

Moet je eens voorstellen als de Noordzee gewoon kouder was...

Mellink86


Mrkos

Citaat van: Mellink86 op za 16 jan 2016 - 11:50
Ondertussen in Garmerwolde(Gr)

Zo... Sneeuwt lekker door daar! Geniet ervan  ;D In Assen wel sneeuw maar niet die hoeveelheid.

benjamin112

En weer vallen wij hier tot nu toe in Oost-Brabant buiten de boot! Heb deze winter nog geen enkele vorm van winterse buien gezien.

Ik hoop dat ik hier vanavond nog wat te zien krijg.

petje

leuk hoor ben niet jaloers........nee echt niet hoor...........................

dus wel

Armand

Mooie foto's, hopelijk gebeurt dat hier ook. Vind die grote vlokken geweldig. Er komen nog genoeg buien vanaf de Noordzee. Alleen wat ik al eerder aangaf, de activiteit gaat vaak (flink) achteruit zodra ze hier arriveren en het is inmiddels wel flink opgewarmd tot 4+ graden.

Mrkos

Ja jongens, ik gun het jullie net zo erg hoor! Hopelijk vanavond inderdaad!

petje

ach weet je  de ene keer is het hier en dan weer daar

wat ik minder vindt is dat de winter het dit jaar weer laat afweten
mis toch wel die echte winters

jones

Vllgens GFS al een volgende interessante dag in de maak voor wat sneeuw (dinsdag), vooral voor BE en Z-NL

strandwacht

Was hier even wit, inmiddels al weer bijna weg drektroep krijg je ervan.

zomers heb je wel eens van die onweerstoringen met grote hoeveelheden water, van die rooie pitten,dat moet eigenlijk over trekken met een temp. van min 5 en windkracht 6/7, kijk dan praten we ergens over dit is kinderspel.  ;)

Powered by EzPortal