Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247226 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

martijn

19cm uit een paar buien lijkt me ook wel iets te veel

Markos

Is het mogelijk dat de omgeving Eindhoven morgen een sneeuwdekje kan krijgen? :-X

Energizer85

Citaat van: Markos op vr 15 jan 2016 - 16:59
Is het mogelijk dat de omgeving Eindhoven morgen een sneeuwdekje kan krijgen? :-X

Alles is mogelijk... Vooral snowcasten morgen, n.o en klein stukje Nh vannacht en morgen grootste kans... Morgen in de loop van de middag nieuwe buien....

Bacci

Oh een paar pittige buien komen nu richting Noord-Holland, spannend!

Energizer85

Gaat die neerslagband t westen nog raken vanavond? Het is hier nu opgeklaard en je voelt t nu al afkoelen... Wie weet een nieuwe verrassing?

boxer

Citaat van: martijn op vr 15 jan 2016 - 16:58
19cm uit een paar buien lijkt me ook wel iets te veel

Ik kan me nog een zondag (volgens mij januari 2010) herinneren...welke ook alleen maar buien bracht.
Maar wel met vrachten sneeuw

martijn

Citaat van: boxer op vr 15 jan 2016 - 17:12
Ik kan me nog een zondag (volgens mij januari 2010) herinneren...welke ook alleen maar buien bracht.
Maar wel met vrachten sneeuw
laten we het hopen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

simonelgersma

Citaat van: martijn op vr 15 jan 2016 - 16:58
19cm uit een paar buien lijkt me ook wel iets te veel

Heb jij wel eens een goede sneeuwbui gezien??

Een jaar of 5 terug hadden we in een strook over Flevoland naar de veluwe 1 bui waar 30cm sneeuw uit viel.... Just for the record....

PatrickM

GFS12z oper niet slecht. Positionering kan iets beter maar de eventuele dooi is weer uitgesteld.

Bacci

Mensen in noord NH? laat me weten wat die buien straks opleveren!

matroesjka-world

Citaat van: simonelgersma op vr 15 jan 2016 - 17:18
Heb jij wel eens een goede sneeuwbui gezien??

Een jaar of 5 terug hadden we in een strook over Flevoland naar de veluwe 1 bui waar 30cm sneeuw uit viel.... Just for the record....

Jep en wat te denken van 2005? In 3 uren tijd bijna 50 cm  8)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Jan van Ooijen

Hirlam, wel raar dat de andere parameters goed zijn voor (natte) sneeuw en dat er gewoon regen staat


Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

pietjelol

Ach niet te veel naar de kaarten kijken (kijk naar gister). Verwacht eigenlijk wel op meer plekken (natte)sneeuwbuien dan dat men aangeeft.

Ijsbloem

Zeer plaatselijk die sneeuwkaart zeg._.Amsterdam Noord 11cm , Schiphol 0-1 cm
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

dcbbeets

Hopelijk dat we tussen de grote rivieren (Tiel) ook eens mee mogen genieten van wat winters weer, maar het lijkt wel of daar een paraplu boven hangt en we steeds pech hebben.


Groeten Davy

Gerard1995

Deze situatie begint toch wel heel spannend te worden.. je ziet de buien bij texel een klein beetje bijdraaien het land langzaam in... hooop zo op die verassing  8) en cool dat die dooiaanval afgeschoten is dinsdag ;D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

lander20

nieuwste run eind januari ijsdagen :) (scandihoog) ik denk echt dat de winter nog niet gedaan is en februari en maart nog best voor verassingen kan zorgen.

en 3u tijd 50 cm sneeuw! :o

martijn

temperatuur gaat hard onderuit temp actueel 1.5 graden

jonkheer

Temperatuur Leeuwarden nog 2.5 C. De hele middag zon gehad en de 4.5 C aangetikt.

Powered by EzPortal