Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247103 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

gilleeesss


martijn


Joep

Citaat van: Bacci op di 12 jan 2016 - 20:30
Zozozo toch weer wel sneeuw? het oosten heeft bijna non stop sneeuw dan lijkt het.
Zal allemaal afhangen hoe de laagje over NL trekken, zal komende dagen nog wel enkele keren veranderen

Diem

Citaat van: Weerfreak op di 12 jan 2016 - 19:07
Het is een komen en gaan van flink wat buien op het moment. Bovendien hebben ze al aardig wat water achtergelaten! Soms kwam er ook wat hagel mee naar beneden.
Vanavond en vannacht houden de buien/buitjes aan. Ze lijken op het moment iets pittiger te worden. Dat is niet gek, aangezien de bovenlucht in de loop van de avond nog net ietsje kouder wordt met -33°C op +- 5km hoogte. Verder kans op wat hagel en bij de zwaarste buien ook zeer lokaal een klap onweer.
Ik merk het net ja. Zojuist een felle flits met donder.
Lang geleden dat het heeft geonweerd.

Edwin

Zeker weer 1 of 2 centimeter?! Volgende dag weer zo goed als weg of allemaal ijs. Jeeeeej...moeite niet waard. ;)
Never Stop Exploring

Joep


Bacci

Mooi om te zien dat de vorst helemaal tot aan de kust komt.

Extremissimorum

Ook nog kans dat enige sneeuw die valt zaterdag ook blijft liggen in -zeg- Noord-Holland?

Bacci

Lekker positief bericht dit, echt heerlijk!
http://www.wintersportweerman.nl/2016/01/12/70820/droge-sneeuw-en-matige-vorst-in-avondberekening-mooie-springplank/

''Maar om nu al terwijl we de mooie winterdagen tegemoet gaan met weerkaarten vol leuke verrassingen ontstemd te zijn over wat daarna weer komt?''

Bacci

Citaat van: Extremissimorum op di 12 jan 2016 - 21:12
Ook nog kans dat enige sneeuw die valt zaterdag ook blijft liggen in -zeg- Noord-Holland?

Ja, aangezien de grond dan al bevroren is.

sneeuw040

Mooiste zou natuurlijk zijn zaterdagavond sneeuw dan kunnen zondag alle wegen worden schoongemaakt en dan lekker vriezen :) maar even een vraagje op dat sneeuwkaartje zie je overal sneeuw behalve een groen gedeelte boven eindhoven (net waar ik woon)?

Markos

^
Dat vroeg ik mij ook af. ;) (Ik woon in Helmond namelijk ;D)

Mrkos

Citaat van: Bacci op di 12 jan 2016 - 21:15
Lekker positief bericht dit, echt heerlijk!
http://www.wintersportweerman.nl/2016/01/12/70820/droge-sneeuw-en-matige-vorst-in-avondberekening-mooie-springplank/

''Maar om nu al terwijl we de mooie winterdagen tegemoet gaan met weerkaarten vol leuke verrassingen ontstemd te zijn over wat daarna weer komt?''
Heerlijk berichtje inderdaad en zo is het ook!! Geniet van de komende dagen jongens en hopen dat het verlengt, zo niet hebben we iig dit al gehad  ;)

Mrkos

Citaat van: Markos op di 12 jan 2016 - 21:28
^
Dat vroeg ik mij ook af. ;) (Ik woon in Helmond namelijk ;D)
Zo, jou naam lijkt op mijn naam...  >:(

Markos

Citaat van: Mrkos op di 12 jan 2016 - 21:29
Zo, jou naam lijkt op mijn naam...  >:(

Nu je het zegt >:( ;D Ik heet op verschillende fora zo en het is ook mijn bijnaam ;)

Markos


Mrkos

Citaat van: Markos op di 12 jan 2016 - 21:30
Nu je het zegt >:( ;D Ik heet op verschillende fora zo en het is ook mijn bijnaam ;)
Idem dito haha ;) Wat een toeval!

Maurice Vroegrijk

we zullen het wel zien...


martijn

Lijken telkens meer leden ook op lange termijn voor kou

Powered by EzPortal