Dit ben ik

Topic gezien door 1831 bezoekers
Gestart door Kyutarius, wo 10 jun 2015 - 13:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kyutarius

Hallo allemaal,

Sinds kort deze site leren kennen via een kennis en mij direct ingeschreven.


Ik ben met name een winter liefhebber. Ik vind het heerlijk om door de sneeuw te fietsen en te lopen. Winters kunnen mij niet wit genoeg zijn.

Onweersbuien, hoewel ik er als jonge tiener nog bang voor was, kunnen mij tegenwoordig niet heftig genoeg zijn! Ik hang met mijn hoofd uit het (zolder)raam om de meeste ontladingen te kunnen volgen. Als ik op de fiets zit en ik zie in de richting waar ik heen fiets een zware bui ontstaan (zo'n dikke wolkenband met groen/blauwe lucht er omheen) dan wordt ik enorm opgewonden en fiets dan als een malle die kant op!

Ik zou het geweldig vinden om een keer in Oklahoma of daar in de buurt te gaan stormchasen. Echter weerhoud mijn gezinsleven mij daarvan  8)

Ik houd van plaatjes van de weersomstandigheden die de forumleden maken. Zelf ben ik geen fotograaf (ook niet voorde hobby), dus houd ik het met name bij kijken :-)

Hier laat ik het bij, tot op het forum!

Groet,

Kyutarius

a.k.a. Aad Schilperoort Kuiper
Ultieme natte droom: Onweer bij zware sneeuwval!

zorba

Namens de crew van Meteo-Service heet ik je van harte welkom op het forum!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

ThaGhostNL

Hoi Kyutarius,

Welkom op ons forum!
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Mikal

Leuk, nog iemand uit het oosten (Twente)! :D

Welkom :)

Powered by EzPortal