Lente Discussietopic 2015

Topic gezien door 141014 bezoekers
Gestart door Marsel, za 21 feb 2015 - 10:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Leuk beschreven Johann!  :)
---

Na het weekend helaas waarschijnlijk beduidend kouder.  :-X
Even genieten nog, nu het nog kan!  :D (Morgen en Vrijdag)

Pluim EC00z:


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ijsbloem

 >:( Weer een mispeer van de erkende weerinstituten.
Hoezo opklaringen ????
Wederom vies koud, winderig en bewolkt.
Een copie van vorige week donderdag. Ze zouden beter moeten weten
met die nnw stroming en hiermee samenhangend  het'ontstaan van hardnekkige bewolking.
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

Tam

Ja joh hier waren ook haast geen wolken om doorheen te breken.
gewoon heel de middag zon.
T'is wat he?

Scully

Helaas was het hier ook een drama met de hele dag zon,zon en nog meer zon...... ;) ;D

Diem

Citaat van: Tam op wo 22 apr 2015 - 19:12
Ja joh hier waren ook haast geen wolken om doorheen te breken.
gewoon heel de middag zon.
T'is wat he?

Citaat van: Scully op wo 22 apr 2015 - 21:08
Helaas was het hier ook een drama met de hele dag zon,zon en nog meer zon...... ;) ;D

Beetje dimmen he, oosterlingen ;D
We zullen er eens een kaartje bijhalen, het is jullie gegund hoor :P

Bron: KNMI

vlerk

Goedemorgen, dat is even met opstaan, wolken! Vanmiddag weer zon! Erg goed weer geweest de laatste 2 weken hier in Zuidoost-Brabant.

Jan van Ooijen

Even weer terug naar bed en verder dromen.....

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

sandra-zwolle

Leuk kaartje! En vooruitzicht! :D

Eveline

Pfff, zou het...

Ik hoop ook zo dat het met Hemelvaart lekker weer is.. Droog in elk geval... Gaan voor het eerst onze vouwwagen uitproberen, zijn wel fijn zijn om die in het droge weer op te kunnen zetten hahaha!

Maar we wachten geduldig af!

Edwin

Wat wordt het maandag en in mindere mate zondagavond? Wie kan dat, op dit moment, een beetje met enkele details/verwachtingen daarvan uitleggen? Jan of Johann :) erg benieuwd voor koningsdag, zeker na 13:00 uur
Never Stop Exploring

Jan van Ooijen

Citaat van: Edwin op vr 24 apr 2015 - 10:16
Wat wordt het maandag en in mindere mate zondagavond? Wie kan dat, op dit moment, een beetje met enkele details/verwachtingen daarvan uitleggen? Jan of Johann :) erg benieuwd voor koningsdag, zeker na 13:00 uur

Zondagavond buien met kans op wat onweer. Maandag in de ochtenduren regen, begin van de middag wordt het droog zoals het er nu naar uit ziet. Temperaturen rond de 10 graden
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Edwin

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 24 apr 2015 - 10:50
Zondagavond buien met kans op wat onweer. Maandag in de ochtenduren regen, begin van de middag wordt het droog zoals het er nu naar uit ziet. Temperaturen rond de 10 graden

Thanks, nu nog hopen op zon maandagmiddag. Lijkt droog, maar bewolkt te worden tot begin van de avond hier in het oosten, zoals ik het zie. Droog is het voornaamste, kou kunnen we ons wel op kleden, al is 10 wel erg fris.
Never Stop Exploring

Weatherman

Het is voor het eerst sinds lange tijd weer benauwd en zwoel buiten.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Gerard1995

Dit is toch wel ff anders na al die zonovergoten dagen, maar ja.. dit is ook wel weer goed voor deze strontverwende Hollanders  ;D
Je ziet btw aan de radar dat de neerslag (met name door de kleine actieve plekjes) wat 'zomerser' aan doet...
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

dondertje127

Citaat van: Weatherman op vr 24 apr 2015 - 20:31
Het is voor het eerst sinds lange tijd weer benauwd en zwoel buiten.

Dat was inderdaad lekker, voor het eerst benauwd :)

Ik zie nu wel voor de tijd van het jaar een aardige onweersactiviteit net ten Oosten van Parijs en ook bij Normandiƫ. Op buienradar staat ook dat er tusssen aanhalingstekens kans is op (onweers)buien in het ZuidOosten van ons land. Hoe groot is die kans werkelijk? En het Westen zou droog worden, maar komen die onweersbuien uit Normandiƫ vanavond dan toch het ZW binnen?

dondertje127

Citaat van: Jan van Ooijen op do 23 apr 2015 - 09:50
Even weer terug naar bed en verder dromen.....

Ik zie nog nergens 20+ voor die datum. Maar van mij mag het, en het mag ook doorzetten want ten eerste mag het grote zomerweer beginnen en ten tweede ben ik tussen 11 en 18 mei in Center Parcs de Eemhof in Flevoland.

jonkheer

Paar mooie zonnige dagen gehad in Leeuwarden. Voor de rest grijs en nog steeds behoorlijk fris met de wind. Lentegevoel blijft nog wat achterwege.

Unknown-user1778

iemand een prognose voor komende week/ 2 weken? gaan we spoedig weer verlost worden van de grauwe koude dagen? vooral 5 mei is weer een belangrijke dag met haar diverse bevrijdings-festivals.

Jan van Ooijen

Zoals het er nu voorstaat vanaf 7 mei beter en warmer weer volgens GFS. Garantie tot aan de deur met LT

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

SniperEye

Zo nu en dan zagen de luchten er weer uit alsof er klassiek zomers onweer op het programma stond. Dat werd het helaas niet. Echter smaakt het naar meer :)

Powered by EzPortal