Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 275642 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Extremissimorum

Citaat van: GeneralDuke op wo 04 feb 2015 - 22:53
Pff zie die sneeuw bij Cambuur vs Vitesse. Bizar gewoon :-\

Zag het ja! Geweldig om te zien!

Er komen wat buitjes aan voor Noord-Holland. Deze lijken echter niet over Hoorn te gaan...

Opvallend: 4,7 graden vorst in Wijk aan Zee.

Ach, ik zie het wel als ik morgen wakker word. Welterusten!

Joep

Knmi heeft waarschuwing voor sneeuw uitgebreid naar (n) westen

Joep

Brrrrr zeer koud nu op klomphoogte

Weerplaza

Johannes96

Sneeuw in het midden van Friesland, flink laagje nu al (3cm). Komt zo als ik het nu zie nog wel 3 a 4 bij. Toch wel een verrassing.

Weatherman

KNMI laat het dus niet naar het zuiden komen. Zie het morgen wel.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

lander20

ec wel nja we zien het morgen inderdaad wel :)

Joep


Johannes96

Eindelijk een keer op de juiste plek voor mooi wat sneeuw, lijkt wat te intensiveren en als ik de buienradar mag geloven zo'n 2 uren sneeuwval waarvan een uur matige. Nog maar even wakker Blijven!

TimK21

Nijmegen en het hele oosten eigenlijk gaat er niets van meepakken, wederom. Wel goed koud hier.
Qua neerslag was/is Nijmegen dit jaar niet de beste locatie (geweest). Veelal uitgestorven buien die niets voorstelden of de buien halen het helemaal niet. Jammer!
Challenge accepted!

Jasneker

In 2 buien ongeveer 3 cm sneeuw in Sneek, net maar even het tuinpad naar de weg even geveegd.
Plakkerige sneeuw, temperatuur was -1 grad is nu weer gestegen naar 0.0 graden, beetje vreemd, maar volgens het voorgaande plaatje klopt het wel.
Maar afwachten wat er vannacht nog komt, ;)
Succes allemaal, veel sneeuw gewenst voor diegenen die erop wachtten.

Koen-IJM

Ideale situatie: temperatuur verder onder nul en sneeuwbuien vanuit het noorden in Noord-Holland.  8) Ik voorspel echter een chaotische spits  :(

winter

Rond een uur of zes savonds was er enorme actieve bui net langs mijn woonplaats getrokken :(
Eindhoven/Oss werden daarentegen vol geraakt. En wederom komen op deze regio's  actieve buien af of toch misschien Helmond?
Zo zie je maar 10 km hemelsbreed, kan een hele grote verschil zijn.

Bacci

Weer net westen langs, morgen toch even naar het westen toe, als de sneeuw niet hier komt dan ik maar naar de sneeuw. Gekkigheid  ;D

Nou toch nog een paar sneeuwvlokken, prachtig  ::)
Een paar dwarrelende sneeuwvlokken heeft andere kant ook wel wat, magisch  ;D

Vanuit het noordoosten lijkt nog wat aan te komen??


Bacci

KNMI waarschuwingen voor sneeuwbuien uitgebreid voor heel het land voor 10 uur lang  :D
Iemand nog wakker?  ;D


Bacci


Eveline

Zag op buienalarm een grote piek, zou zometeen een uur moeten gaan sneeuwen :) auto's en daken zijn al wit van het vriezen, hoop dat het straks echt lekker gaat sneeuwen!

Jeroen22

Inmiddels in Nieuwegein valt er ook wat lichte sneeuw. Kijkend op de vid camera van de a12 sneeuwt het flink door..

TVahl

Ha lekker wakker worden in Dronten met 3cm sneeuw en lichte sneeuwval.

Der RoX

Had het niet verwacht en daarom des te blijer met een klein laagje sneeuw dat zowaar is blijven liggen :)
WiNtEr!!11!1!@

SniperEye

De A50 is een behoorlijk drama gebleken vanaf gisteravond. Ben blij dat ik er niet in zat. Als dit afgelopen zaterdag was gebeurd dan was ik het haasje geweest.

Ik ben benieuwd straks. Weer op de fiets naar het werk. Het is al meer dan een week bijna onafgebroken dat het op sommige plekken spiegelglad is. Het is dus zeer voorzichtig fietsen. Van mij hoeft de winter op deze manier dus niet, liever een laag sneeuw waar je "u" tegen zegt.

Powered by EzPortal