Winter discussietopic 2014/2015 deel 2

Topic gezien door 204907 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 24 nov 2014 - 09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

benjamin112


grizzrh

Ik denk dat we vannacht dichte mist gaan krijgen en dat daarom de temperatuur rond -1 blijft hangen

Citaat van: benjamin112 op wo 03 dec 2014 - 14:19
Sneeuwgebied ontwikkeld goed.

Hier blijft het nog steeds licht sneeuwen :) Begint beetje wit te kleuren behalve de straten :P
Doenrade, Limburg

gilleeesss

Citaat van: Bacci op wo 03 dec 2014 - 14:17
Hehehe aaaah okaaay, nouja we zullen zien. Temp. van nu was ook onverwacht.
Thanks voor het posten van de kaarten!!  :)

Nuja daarom dat ik harmonie erbij haalde, die zitten redelijk goed wat betreft temps nu (misschien wel 1 graad te koud op plaatsen)... maargoed in de nacht is het dan misschien overdreven inderdaad :(

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

grizzrh

Doenrade, Limburg

Marcellang

Citaat van: Henk1976 op wo 03 dec 2014 - 13:38
Marcel, ik kom je helpen!!!! Noodtoestand! lol :P
Hahaha Henk prima, neem even een sneeuwkanon mee  :P
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Nopie

Citaat uit het weerpraatje van Jan Visser
"Het grootste deel van de Verenigde Staten lijkt binnenkort trouwens te maken te krijgen met een lange periode van tamelijk zacht winterweer."

Kan positief voor ons zijn.

Jdolky

Grappig gezicht hier in Den Haag ook de hele middag al een enkel vlokje :)

J

Lang geleden dit voor hier aan de kust naar mijn gevoel. Midden op de dag gewoon -1 graden. Jammer dat het weer wat zachter wordt. De meeste opers van weermodellen zien er al dagen niet zo goed uit. Enige lichtpuntjes zijn dat het voor langetermijn is en dat mn huid dan misschien wat minder droog wordt  ;)
De pluimen zijn gelukkig iets minder slecht, nog wel wat ontsnappingsscenario's.

grizzrh

Citaat van: J op wo 03 dec 2014 - 15:08
Lang geleden dit voor hier aan de kust naar mijn gevoel. Midden op de dag gewoon -1 graden. Jammer dat het weer wat zachter wordt. De meeste opers van weermodellen zien er al dagen niet zo goed uit. Enige lichtpuntjes zijn dat het voor langetermijn is en dat mn huid dan misschien wat minder droog wordt  ;)
De pluimen zijn gelukkig iets minder slecht, nog wel wat ontsnappingsscenario's.

In het weekend gewoon een dikke sneeuwbom op Zaterdag en Zondag! Bam :P
Doenrade, Limburg

J

Citaat van: grizzrh op wo 03 dec 2014 - 15:11
In het weekend gewoon een dikke sneeuwbom op Zaterdag en Zondag! Bam :P
Bij jou in Limburg misschien wel ja, hier in de regio Den Haag zie ik dat niet zo zitten :P Wij hebben die geweldige plomp hier voor de deur waar je 4 x per jaar in kan zwemmen  ;)

J

Citaat van: Jdolky op wo 03 dec 2014 - 15:07
Grappig gezicht hier in Den Haag ook de hele middag al een enkel vlokje :)
Nog niet gespot helaas, ik wil ook vlokken zien. :-[

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherman

Citaat van: J op wo 03 dec 2014 - 15:16
Nog niet gespot helaas, ik wil ook vlokken zien. :-[
Koop dan een pak vlokken in de winkel  :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

winter67

Het blijft grappig dat de weermannen van alles zeggen maar dat het niet klopt zoals hier 4 graden opgegeven maar het vriest hier 1, 6. Ps vanochtend was het hier 2 graden hoe kan het opeens zo erg dalen?

JerryL

Citaat van: winter67 op wo 03 dec 2014 - 15:29
Het blijft grappig dat de weermannen van alles zeggen maar dat het niet klopt zoals hier 4 graden opgegeven maar het vriest hier 1, 6. Ps vanochtend was het hier 2 graden hoe kan het opeens zo erg dalen?

Goeie vraag, de temperatuur was vanochtend inderdaad hoger. In elk geval hier in Zaanstad.....

gilleeesss

Citaat van: JerryL op wo 03 dec 2014 - 15:34
Goeie vraag, de temperatuur was vanochtend inderdaad hoger. In elk geval hier in Zaanstad.....

Simpelweg omdat de koude nu pas binnendringt en opschuift naar het westen, gebeurd wel vaker toch? (ja ik heb geen 'expert' uitleg, maar zal over hele benelux vriezen deze nacht)

Marcellang

Citaat van: gilleeesss op wo 03 dec 2014 - 15:38
Simpelweg omdat de koude nu pas binnendringt en opschuift naar het westen, gebeurd wel vaker toch? (ja ik heb geen 'expert' uitleg, maar zal over hele benelux vriezen deze nacht)
Idd Gilleeesss; zelfs de kou is op transport naar het westen  :D
In het topje van het N/O is het zelfs wat "warmer" geworden dan vanochtend vroeg ,deze kou komt direct uit centraal DL vandaan.
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Henk1976

Citaat van: albalinda op wo 03 dec 2014 - 15:52
Idd Gilleeesss; zelfs de kou is op transport naar het westen  :D
In het topje van het N/O is het zelfs wat "warmer" geworden dan vanochtend vroeg ,deze kou komt direct uit centraal DL vandaan.

Temps alweer aan het dalen in Nieuw-Beerta

Bacci

Benieuwd of we morgen een soortgelijke situatie krijgen.

Powered by EzPortal