Winter discussietopic 2014/2015 deel 2

Topic gezien door 204886 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 24 nov 2014 - 09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Het http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen staat ook nog steeds zacht vanaf het weekend, maar wel veel neerslag op zondag. Of moeten hun nog update doen ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Serge

als ik zo naar de langere termijnen kijk dan word december niet erg spectaculair, wel vorst en zo, maar geen lange perioden van vorst. Denk dat vanaf 10 januari het anders gaat worden..
(bron cfs)
Waar is mijn cape

benjamin112

De bui die er vanuit duitsland aankomt kan die sneeuw opleveren?

Straatje96

Waarom voorspellen bijna alle sites een middag-temperatuur van 0 tot 4 graden terwijl het juist
op steeds meer plaatsen gaaat vriezen en het overal kouder wordt? Vind het niet erg hoor ???? vraag het me alleen af?

xzaz

Citaat van: Serge op wo 03 dec 2014 - 09:59
als ik zo naar de langere termijnen kijk dan word december niet erg spectaculair, wel vorst en zo, maar geen lange perioden van vorst. Denk dat vanaf 10 januari het anders gaat worden..
(bron cfs)

Ah dit komt me bekent voor.
De winter is nog niet eens begonnen!

grizzrh

Momenteel nog -0.8c hier op mijn eigen station, voelt lekker aan zeg die lekkere frisse lucht mmmm
Doenrade, Limburg

winter

Temperatuur verrassend gedaald van -0,1 naar -0,5.

Lucas

Citaat van: winter op wo 03 dec 2014 - 10:49
Temperatuur verrassend gedaald van -0,1 naar -0,5.

Hier ook van 2.0 naar 0,5 in een uur...opvallend?
Aanhoudende sneeuwval

benjamin112

Kunnen we zo sneeuw verwachten in limburg en brabant? Heeft iemand daar antwoord op.

Jan van Ooijen

Citaat van: benjamin112 op wo 03 dec 2014 - 10:54
Kunnen we zo sneeuw verwachten in limburg en brabant? Heeft iemand daar antwoord op.

Als er wat gaat vallen dan is het niet zo veel:

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

benjamin112

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 03 dec 2014 - 10:55
Als er wat gaat vallen dan is het niet zo veel:
Oke ben blij met alles.

grizzrh

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 03 dec 2014 - 10:55
Als er wat gaat vallen dan is het niet zo veel:

Tenzij we natuurlijk door die bui van bij Dortmund vol geraakt worden :D ...Hopelijk!!! hahah
Doenrade, Limburg

willempie

hier in den haag was het vanochtend bijna 3 graden en nu nog maar 1 met net een heel klein beetje motsneeuw

Danny

De pluim is laat toch zien dat EC vrijwel zeker de opwarming ziet doorzetten dit weekend. Daarbij meer wind, neerslag maar ten opzichte van vorige pluim veel minder sneeuw lijntjes in de pluim.

grizzrh

Hoppaaa kijk die GFS6z eens dan op het termijn tot 7 December.. Hopelijk zondag een sneeuwbom dan haha dan flinke stralingskou  :o
Doenrade, Limburg

xzaz

Aankomende twee weken dus koud herfst weer  ;D Maar goed de winter is nog niet begonnen. O wacht...
De winter is nog niet eens begonnen!

arjanbruggink

Citaat van: xzaz op wo 03 dec 2014 - 11:03
Aankomende twee weken dus koud herfst weer  ;D Maar goed de winter is nog niet begonnen. O wacht...
Blij van dat je zo heerlijk pessimistisch bent en blijft.......  ;D
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

grizzrh

Doenrade, Limburg

xzaz

Citaat van: arjanbruggink op wo 03 dec 2014 - 11:12
Blij van dat je zo heerlijk pessimistisch bent en blijft.......  ;D
Pessimistisch en realistisch liggen niet zo ver van elkaar vandaan. Ik kan het ook nog onderbouwen, spreiding is van +10 tot 0; met in het vooruitzicht wind en regen. En dan hebben we het over het midden van het land, het westen is nog een paar graden warmer. Zie vandaag.
De winter is nog niet eens begonnen!

Powered by EzPortal