Winter discussietopic 2014/2015 deel 2

Topic gezien door 204968 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 24 nov 2014 - 09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joep

Slechte uitdraai ECMF vanmorgen

kaart Jan Visser


bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ries1407

Zo het loof niet valt voor St. Martijn (11 nov.) zo zal 't een harde winter zijn.

jornonweer

site ligt regelmatig uit, oorzaak?
Danger is real, fear is a choice.

Stephanie

Jeeej we zijn er weer. Op zo'n dag merk ik pas hoe vaak ik hier rondhang, haha.

gilleeesss

ik zie nog altijd geen plaatjes, maar die hackers mogen wel eens ophouden, met hun jaloers gedoe :-)

ThaGhostNL

Citaat van: jornonweer op zo 30 nov 2014 - 15:21
site ligt regelmatig uit, oorzaak?

Geen idee waar je de regelmaat vandaan haalt.
Afgelopen week hebben we helaas te maken gehad met een probleem in een update en mede daardoor is een backdoor gecreëerd waar dankbaar misbruik van gemaakt is. Samen met onze hosting zijn we tot een passende oplossing gekomen en hebben het een en ander moeten aanpassen in de configuratie, waardoor dit niet meer kan voorkomen.

Meer info kan je vinden in http://www.meteo-service.nl/index.php/topic,4975.20.html

Updates zijn te lezen in de forum index

My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

arjanbruggink

Citaat van: Tha-Ghost op zo 30 nov 2014 - 15:32
Geen idee waar je de regelmaat vandaan haalt.
Afgelopen week hebben we helaas te maken gehad met een probleem in een update en mede daardoor is een backdoor gecreëerd waar dankbaar misbruik van gemaakt is. Samen met onze hosting zijn we tot een passende oplossing gekomen en hebben het een en ander moeten aanpassen in de configuratie, waardoor dit niet meer kan voorkomen.
Afgelopen vrijdagavond ff alleen offline... Meer niet.....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Armand

Fijn weer terug te zijn :) Je merkt idd dat je best veel op deze site kijkt ;). Vandaag erg koude dag. Hier in Zuid-Limburg vanaf 8 uur niet veel boven de 2 graden geweest.

grizzrh

Ik had nog een Gifje gemaakt van de GFS 6Z run, vond hem niet al te slecht uitzien :P..

Doenrade, Limburg

lans

Ik kan alleen nog steeds niet de plaatjes zien helaas.

Edit: het gifje hier boven wel
achterhoek

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherboy

Raar verhaal weer vandaag. De regen komt met bakken uit de lucht en zelfs een onweersklap, totaal onverwachts. Voor dat de regen goed naar beneden viel beetje gesmolten hagel/ natte drabflatsen, het was in ieder geval geen echte regen. Al met al toch nog een klein beetje winters.

Jan van Ooijen

Citaat van: jornonweer op zo 30 nov 2014 - 15:21
site ligt regelmatig uit, oorzaak?

Ach wij stoppen er iig niet ineens mee zonder de leden op de hoogte te stellen ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

benjamin112

Hopelijk dadelijk hier natte sneeuwval.

Weerfreak 1337

Ook ik mag een onweersdag bijschrijven. Vanmiddag was er in de (buurt van) regio Westland een ontlading met een stevige rommel.  :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Lothiriel

Hier in Leuven hele voormiddag in de mist en na 14 uur dan gewoon bewolkt. Er lijkt ook een soort van regenachtige substantie te vallen, het is geen regen echter, ook geen winterse neerslag. Lijkt wel soort van mist maar dan 'dikker'. Heel gek weertje. Heel fris ook, hoogstens 2-3 graden geworden hier.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

benjamin112

Zou er dadelijk bij een bui hier z-o brabant natte sneeuw kunnen vallen??

Lothiriel

Citaat van: benjamin112 op zo 30 nov 2014 - 17:12
Zou er dadelijk bij een bui hier z-o brabant natte sneeuw kunnen vallen??

Op de radar ziet het er allemaal gewoon regen uit (helaas) :(
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Powered by EzPortal