Bliksem slaat op pickup-truck

Topic gezien door 1125 bezoekers
Gestart door ron12, za 07 jun 2014 - 17:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Woow.. Dus zó veilig is het nu ook weer niet in een auto. Die gaten in het asfalt :o ik wist niet dat bliksem dat kon veroorzaken?

Als een autootje van blik is of alluminium, dan voel ik me ineens iets onveiliger in een brommobiel die van de buitenkant althans van kunststof is.Maar d ebinnenkant van de carosserie zal de klap neem ik aan wel opvangen. En de kans is ook erg klein.

Echt heftig man!

dondertje127

Zooo dat onweer activeert zo erg dat ik van de bui die al overgetrokken was weer te zien en te horen is in de verte in NoordOosterlijker richting. En onder me ontstaat ook weer een nieuwe staart. Wat mij doet terugdenken naar een nacht in 1999 geloof ik was dat, dat de hele nacht gewoon gedonder te horen was op een afstandje toen ik in Elst woonde. Steeds weer nieuwe cellen. Ik heb destijds ookd e hele nacht maar half geslapen. Ik werd te moe om nog te kijken haha dus na een aantal uurtjes wist ik het wel. Het lijkt nu weer een klein beetje op zo'n nacht, al was het toen veel luider aanwezig.

Powered by EzPortal