Winter discussietopic 2013/2014 deel 5

Topic gezien door 296068 bezoekers
Gestart door Johann, do 09 jan 2014 - 19:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Joep


Bacci

Ik probeer elke keer weg te blijven maar het lukt gewoon niet, blijft verslavend. T/m het weekend heb ik nog hoop, als de kaarten/pluim dan nog geen verandering tonen weet ik het ook niet meer.

DSDLimburg

pluim midden, noordoost en zuidoost.
seizoen 2018/2019

gilleeesss

En de kansen in de europeese pluim op maandag kans op vorst is ook weeral weg, juplaa :) zo gaan we maar verder

Dennis

Klein gesprekje gehad met Koning Winter :)

petje

Citaat van: Dennis op wo 15 jan 2014 - 22:17
Klein gesprekje gehad met Koning Winter :)

en wat zei hij !!? mijn vakantie is nog niet voorbij tot volgend jaar misschien ;-))

Dennis

Citaat van: petje op wo 15 jan 2014 - 22:23
en wat zei hij !!? mijn vakantie is nog niet voorbij tot volgend jaar misschien ;-))

...... zijn reis naar Canada was hem goed bevallen (mooie natuur daar) maar hij wilde ook wel weer een ander continent zien :)

gilleeesss

Citaat van: Dennis op wo 15 jan 2014 - 22:28
...... zijn reis naar Canada was hem goed bevallen (mooie natuur daar) maar hij wilde ook wel weer een ander continent zien :)

dit zien we dan nog niet echt op de kaarten? (of wel is het ons continent niet)

gilleeesss

Citaat van: Bacci op wo 15 jan 2014 - 21:47
Ik probeer elke keer weg te blijven maar het lukt gewoon niet, blijft verslavend. T/m het weekend heb ik nog hoop, als de kaarten/pluim dan nog geen verandering tonen weet ik het ook niet meer.

Ik heb dat ook :p steeds zeg ik: 'wrm kijk ik nog, is toch bulshit kaarten' ... maar toch steeds kijk ik, en hoop ik dat de kaarten plots helemaal winters uitdraaien. Is ook m'n laatste week hoop denkik..

DSDLimburg

Citaat van: Bacci op wo 15 jan 2014 - 21:47
Ik probeer elke keer weg te blijven maar het lukt gewoon niet, blijft verslavend. T/m het weekend heb ik nog hoop, als de kaarten/pluim dan nog geen verandering tonen weet ik het ook niet meer.
Koude Feb en een koude eerste twee weken van maart misschien? Ik zou nog niet zo snel de hoop opgeven ::)
seizoen 2018/2019

gilleeesss

Citaat van: DSDLimburg op wo 15 jan 2014 - 22:44
Koude Feb en een koude eerste twee weken van maart misschien? Ik zou nog niet zo snel de hoop opgeven ::)

zo snel misschien, maarj aklopt, vandaaag zijn we ongeveer midden winter :) kan nog vanalles. Ik wil gewoon nog eens dat krakend geluid onder m'n schoenen horen als ik buiten loop (sneeuw)

ron12

Het lijkt nu een beetje op de afgelopen zomer 2013, nu komt de kou maar niet en afgelopen zomer kwam het onweer maar niet. :( wat is erger, Voor mij dat het onweer niet kwam  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

gilleeesss

dit ga ik dus haten he als die windrichting, de scheiding net bij benelux ligt. hier weer lekkere westwinden, en in nederland oostwind :-)...

ron12

Nee dit dan,zo dicht bij die vorst, maar toch ook weer (te) ver weg
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

glenn

Kantelpunt in de run van 18 u ?
tis weer wel ugkb pffff

Bacci

GFS is niet slecht t/m dinsdag, daarna weer oplopende temperaturen. Laten we eerst maar kijken hoever de koude lucht kan komen de komende dagen, seeing is believing  ;)

PatrickM

Citaat van: glenn op wo 15 jan 2014 - 23:38
Kantelpunt in de run van 18 u ?
tis weer wel ugkb pffff

9 van de 10 keer onwerkelijke kaarten op LT. Veranderd elke run.
GFS ziet in ieder geval weer een mogelijkheid voor wat kouder weer.

Romigo

Citaat van: Bacci op wo 15 jan 2014 - 21:47
Ik probeer elke keer weg te blijven maar het lukt gewoon niet, blijft verslavend. T/m het weekend heb ik nog hoop, als de kaarten/pluim dan nog geen verandering tonen weet ik het ook niet meer.

Ik heb hetzelfde. Het weer is niet interessant genoeg, maar toch kijk je even op het forum voor de laatste ontwikkelingen.

Romigo

Citaat van: Dennis op wo 15 jan 2014 - 22:28
...... zijn reis naar Canada was hem goed bevallen (mooie natuur daar) maar hij wilde ook wel weer een ander continent zien :)

Heeft ie geld voor een vliegticket naar A'dam, of komt hij op eigen kracht deze kant op. Canada is lang niet zo leuk als Europa.  :P

Powered by EzPortal