Stormkansen maandag 28 oktober 2013

Topic gezien door 102949 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 25 okt 2013 - 14:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

alfons

Citaat van: Ramon Oost op ma 28 okt 2013 - 00:36
Oordeel zelf maar: http://goo.gl/gU2Eqh ;)

ok , oordeel puinruimen , maar nu een serieuze vraag , is dit echt zoals de Engelse media zeggen de zwaarste storm in 25 jaar?

Unknown-user1778

Ik zit klaar. Het waait nu al hard en het moet nog allemaal beginnen. Woonde ik maar op de wadden vandaag  :o :D

jonkheer

Straf windje en bakken en bakken met regen in Leeuwarden.

Borislav

Iemand al de positie van het laagje ?

En hoe laat verwachten we het ergste?
Borislav Lekic

Mellie

Lig nog lekker in me bed maar hoor het buiten flink tekeer gaan. Windkracht 7 a 8

6:21 uur opTwitter Maritiemewereld:
KNMI: IJsselmeer, Marken: zuid tot zuidwest 10 Zierikzee: zuid tot zuidwest 9
KNMI: IJmuiden, Texel, Harlingen, Rottum, Delfzijl: zuidwest 11
Vlissingen, Hoek van Holland: zuidwest 10

Isabelle

Ben al van voor 6 uur in de weer...de paarden waren heel onrustig op stal. Hopelijk is het nu snel licht want er ligt precies wel wat puin buiten.  :-\

Eveline

geen idee hoe hard het precies waait, maar het klinkt heel hard (lig op zolder, hoor flinke windstoten). man is met de auto ipv scooter naar het werk. straks oudste zoon maar lopend naar school brengen ipv hem laten fietsen, baby in draagdoek ipv kinderwagen.. veel te bang voor door windstoten..

Borislav

KNMI geeft weeralarm af voor kustprovincie's !
Borislav Lekic

Tjitske

Net wakker en gelijk naar buiten gekeken en besloten om thuis te blijven. Jemig wat waait het hard. Wordt dit nog erger in de loop van de dag?

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jorentje1997

Gaat er serieus hard aan toe, dingen waaien over straat en bomen kunnen het nauwelijks houden. Succes Nederland :)

jonkheer

Citaat van: jorentje1997 op ma 28 okt 2013 - 07:06
Gaat er serieus hard aan toe, dingen waaien over straat en bomen kunnen het nauwelijks houden. Succes Nederland :)

Dan moet het zwaarste nog in het noorden komen. Valt hier in Leeuwarden nog reuze mee.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

deventer

Iemand die weetwaar de storm nu is? Mijn dochter moet 10 km fietsen en ook nog de ijsselbrug over

Jan van Ooijen

Citaat van: deventer op ma 28 okt 2013 - 07:23
Iemand die weetwaar de storm nu is? Mijn dochter moet 10 km fietsen en ook nog de ijsselbrug over

Ik zou het niet doen, tenminste als het mijn kind was geweest. Zit hier in Herwijnen, maar vrouw krijgt ook de auto vandaag
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

deventer

Hmm ok dank voor je antwoord

Voor alsnog lijkt het hier namelijk nog rustig
Waait wel wat maar niet spectaculair nog
Hoe laat verwacht jij dat het hier zal zijn?

ron12

In het kanaal windstoten tot 150 kilometer

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen


Ramon Oost


mrhanky

Ik werk aan de a4 en in de buurt van schiphol. De een na de andere vliegtuig moet een doorstart maken. Mooi hoor!!

Powered by EzPortal