Stormkansen maandag 28 oktober 2013

Topic gezien door 102902 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 25 okt 2013 - 14:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Isabelle

Het is hier aan het onweren met regelmatig een inslag  ???

Jur

Citaat van: Isabelle op zo 27 okt 2013 - 19:05
Het is hier aan het onweren met regelmatig een inslag  ???

Waar is hier....

Mellie

Citaat van: Weatherman op zo 27 okt 2013 - 18:53
Dan mag het van mijn part heerlijk noordelijk trekken, kan ik rustig met vliegtuig landen in Eindhoven.
Rustig? Zag vanmiddag de vliegtuigen aardig met de neus omhoog en zijwaarts overvliegen.
Zoiets had ik hier nog nooit gezien.  :o

Sterkte morgen

Isabelle

Citaat van: Jur op zo 27 okt 2013 - 19:06
Waar is hier....

Lier België
Maar niks te zien op buienradar, vreemd!

Weatherman

Citaat van: matroesjka-world op zo 27 okt 2013 - 19:04

En dat zeg je nu pas?? Dat je in Eindhoven gaat landen??  Dan heb je toch niks te vrezen?
Ik dacht dat je naar Schiphol moest..  ???
Nee, heb het in mijn alle eerste bericht al gezegd  ;) Malaga naar Eindhoven. Maar gaat toch overal hard waaien vandaar.
En aangezien ik nog nooit met zo veel wind heb gevlogen vroeg ik raad hier.

@ Mellie, en matroesjka-world zegt dat ik niks te vrezen heb.

Posts samenvoegen svp, ipv apparte post te gebruiken.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Sven

Citaat van: Weatherman op zo 27 okt 2013 - 19:09
Nee, heb het in mijn alle eerste bericht al gezegd  ;) Malaga naar Eindhoven. Maar gaat toch overal hard waaien vandaar.
En aangezien ik nog nooit met zo veel wind heb gevlogen vroeg ik raad hier.

Oh, en matroesjka-world zegt dat ik niks te vrezen heb.

Posts samenvoegen svp, ipv apparte post te gebruiken.

Niet zo druk maken, zijn wel ergere condities waarin piloten vliegen. Leuk joh een turn around door dikke zijwind :D geweldig!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Mellie

http://www.unwetterzentrale.de/images/map/europe_index.png

Waarom zijn de waarschuwingen in andere landen om ons heen rood en wij oranje/geel? Is NL weer te voorzichtig?

Jur

Citaat van: Weatherman op zo 27 okt 2013 - 19:09........................

Gaat 't alweer over het vliegen?

Gast, je zit in Malaga!!
Ga achter die laptop vandaan, giet je vol met sangria, laat wat lekkere Spaanse dames een dansje voor je doen en stap morgen met een kater dat vliegtuig in.

èèèèn, on-topic!

ron12

Is wel een monster he,Op laatste beelden lijkt er bij Engeland aan de noord kant er een versnelling erin te komen komen in het systeem.of zie ik dat verkeerd  :-\ http://www.yr.no/satellitt/europa_animasjon.html
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Sven

Citaat van: Mellie op zo 27 okt 2013 - 19:15
http://www.unwetterzentrale.de/images/map/europe_index.png

Waarom zijn de waarschuwingen in andere landen om ons heen rood en wij oranje/geel? Is NL weer te voorzichtig?

De kust bij ons, is code rood! En bij de gele of oranje gebieden staat geschreven dat het niveau opgeschaald kan worden. Heeft niets met voorzichtigheid te maken. Ikzelf vind zelf bijv de duitsers vaak overdreven, geven snel rood en violet.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Weerfreak 1337

Citaat van: Mellie op zo 27 okt 2013 - 19:15
http://www.unwetterzentrale.de/images/map/europe_index.png

Waarom zijn de waarschuwingen in andere landen om ons heen rood en wij oranje/geel? Is NL weer te voorzichtig?

Dat komt omdat > Morgen loopt iedereen weer te ouwehoeren, ja het valt wel mee, en: het zou toch in de middag komen? en: nouja zeg, wist niet dat het zo erg zou worden, rot weerman, rot KNMI.
Dus ja, ik snap wel dat weerinstanties voorzichtig worden ;)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Weatherman

Citaat van: Jur op zo 27 okt 2013 - 19:16
Gaat 't alweer over het vliegen?

Gast, je zit in Malaga!!
Ga achter die laptop vandaan, giet je vol met sangria, laat wat lekkere Spaanse dames een dansje voor je doen en stap morgen met een kater dat vliegtuig in.

èèèèn, on-topic!
Lol, vrijheid van meningsuiting en weet ik wat nog meer  ;) Je weet vast niet wat angst is. En hoe ik mijn laaste uurtjes hier besteed is ook aan mijn zelf. Bedankt  ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Sven

Citaat van: Weatherman op zo 27 okt 2013 - 19:20
Lol, vrijheid van meningsuiting en weet ik wat nog meer  ;) Je weet vast niet wat angst is. En hoe ik mijn laaste uurtjes hier besteed is ook aan mijn zelf. Bedankt  ;)

Spijt me zeer om het te zeggen, maar voor je vliegangst zul je een persoon moeten raadplegen welke jou daarbij kan helpen. Het weer staat hier immers vrij van.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Jur

Citaat van: Weatherman op zo 27 okt 2013 - 19:20
Lol, vrijheid van meningsuiting en weet ik wat nog meer

Ja, en? Fora hebben regels waar je je aan te houden hebt. Al dagen zie ik dat vliegtuig voorbij komen.


Citaat van: Weatherman op zo 27 okt 2013 - 19:20
Je weet vast niet wat angst is.

Oh? Je kent me?

Nu klaar met dat vliegtuig en vluchtje... Weer lekker on-topic. Bvd!

Sven

Nu allemaal weer on-topic, en laat iedereen in elkaars waarde.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Weatherman

Citaat van: Sven op zo 27 okt 2013 - 19:25
Nu allemaal weer on-topic, en laat iedereen in elkaars waarde.
Dank u  ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Mellie

Citaat van: Weerfreak op zo 27 okt 2013 - 19:19
Dat komt omdat > Morgen loopt iedereen weer te ouwehoeren, ja het valt wel mee, en: het zou toch in de middag komen? en: nouja zeg, wist niet dat het zo erg zou worden, rot weerman, rot KNMI.
Dus ja, ik snap wel dat weerinstanties voorzichtig worden ;)
Tja, en als het wel erg is, krijgen ze weer stront over hun heen waarom ze niet eerder waarschuwden. Tis ook eigenlijk nooit goed  ;)

Zelf denk ik nog aan de storm van jan 1990, was net op tijd thuis.
Tramleiding gesprongen en danste vlak voor mijn raam, manlief, vrachtwagenchauffeur reed nog ergens in de rondte en had grote moeite om de wagen op de weg te houden. Uren later gelukkig weer veilig thuis.
Iets in me zegt dat we dit morgen weer krijgen.

ron12

Nog 12 uur wachten tot de storm komt,ik ben vast al aan het aftellen  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jordynijmegen

KNMI heeft inmiddels opgeschaald naar code oranje voor het westen, noorden en midden van het land


Powered by EzPortal