Tornado op video vastgelegd in Termoli (Italië)

Topic gezien door 1689 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 25 jun 2013 - 13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

studio dewolf

Alweer een tornado in Italië  :o Hoeveel tornado's zijn er per jaar in Italië?

ron12

Gaat lekker met de tornado in Europa,gisteren ook al een Schotland vandaag ook een Flevoland,en vorige week in Duitsland ook al,Hij raakt helemaal in geburgerd in Europa. ;) Hier een bericht uit Schotland http://www.scotsman.com/news/environment/mini-tornado-spotted-in-scotland-1-2974493
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ramon Oost

Citaat van: ron12 op di 25 jun 2013 - 17:35
Gaat lekker met de tornado in Europa,gisteren ook al een Schotland vandaag ook een Flevoland,en vorige week in Duitsland ook al,Hij raakt helemaal in geburgerd in Europa. ;) [/url]

Even voor de duidelijkheid. Die funnel/hoos die vandaag in Flevoland is gespot is niet van het supercel type (daarbij draait de hele bui om zijn eigen as). ;)

Eric

Ik zit nu in Italie (Perugia) en ik heb die "bui" op een flinke afstand kunnen zien, waarbij mij het opviel dat hier, zo'n 80 kilometer verderop het ook erg hard waaide en hard regende. Ook viel mij op dat er op deze afstand heel veel tegenstrijdige bewegingen qua wolken waren.

Powered by EzPortal