Stormhunters Austria - Die serie

Topic gezien door 1584 bezoekers
Gestart door Sven, za 22 jun 2013 - 13:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sven

Voor wie een hele chase beleving wil meemaken, compleet nieuwe opzet van deze heren. Ik ben er weg van, volg ze al een lange tijd, en de chases zijn top!

Episode 1



© http://www.stormhunters-austria.com
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Tyshane

Bedankt voor de tip hoor! Ik zal eens gaan kijken...

Ramon Oost


Kres

Vind er niks aan. Er wordt enorm veel geluld door de bestuurder.
Wat je voornamelijk ziet is de gasten zelf in de auto. (uit een hele irritante beeldhoek ook nog).
Bijzonder saai om naar te kijken. (afgezien van die paar buien die ze mee pikken)
Zou veel meer knipen en meer verschillende shots gebruiken.

Sven

Citaat van: Kres op za 22 jun 2013 - 23:19
Vind er niks aan. Er wordt enorm veel geluld door de bestuurder.
Wat je voornamelijk ziet is de gasten zelf in de auto. (uit een hele irritante beeldhoek ook nog).
Bijzonder saai om naar te kijken. (afgezien van die paar buien die ze mee pikken)
Zou veel meer knipen en meer verschillende shots gebruiken.

Je snapt de opzet waarschijnlijk niet, het is de hele chase beleving op beeld zetten. Maar goed camera hoek kan niet anders als je alle 4 de personen wilt vastleggen, en meer knip en plak werk zal wel goed komen bij de volgende aangezien dit de eerste episode was.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Marcel (Enschede)

Citaat van: Kres op za 22 jun 2013 - 23:19
Vind er niks aan. Er wordt enorm veel geluld door de bestuurder.
Wat je voornamelijk ziet is de gasten zelf in de auto. (uit een hele irritante beeldhoek ook nog).
Bijzonder saai om naar te kijken. (afgezien van die paar buien die ze mee pikken)
Zou veel meer knipen en meer verschillende shots gebruiken.

Ben het met Kres eens dat de bestuurder te veel lult. Lijkt wel een ADHD'er na 10 halve liter blikken Red Bull.
Verder mooie beelden van de cellen en ik vond de beelden vanaf het dak ook wel gaaf om te zien! Alleen dan hoor je constant weer dat gelul van die bestuurder. De rest is eigenlijk vrij stil vergeleken bij hem.

hj32

Hahaha marcel weer hoor...
Het is of een adhd'er, of iemand zonder adhd  na 10 blikken redbull...hahaha.

On topic...tof weergegeven.

studio dewolf

Waauw, prachtige intro  :o Ik wil ook zoiets intro. Inderdaad die gedeelte van chauffeur en co mag van mij weglaten ofwel korter maken want het duurt gewoon te lang. Maar buiten is wel prachtig. Zij zijn bekende Oostenrijkse stormchasers. Vroeger stonden ze ooit op tv over stormchasen. In Oostenrijk vooral Zuid en Oost kunnen er hevig onweders ontstaan. Ik ga volgende week naar Zuid-Oostenrijk dus ik ben benieuwd  :D

Powered by EzPortal