Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 15

Topic gezien door 214667 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 06 mrt 2013 - 09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SniperEye

Begon net uit mijn winterdip te komen, helaas weer terug bij af bij het zien van dit soort berekeningen :(

Dennis


WinschoterWeer

? Ook ik zit hier niet meer op te wachten...als sneeuw en winterliefhebber zijnde en als ik dat kaartje zo zie dan krijgt juist het NO nog wat wit goud! haha
Wat je er ook van vindt...ik zelf vind het wel een winter met ballen, een winter die niet gauw opgeeft.....Dit is Nederlands weer ten voeten uit! Het is toch boeiend. Maart roert zijn staart en dat gaat met Lente, vlinders, sneeuw en ijs in 1 week gepaard! ?

gilleeesss

Ik verwacht geen laagje sneeuw voor west belgie denkik.. Maar wel mooi dat er weer winters weer inzit.. Kan nooit geen kwaad.. ookal is dit mooie lenteweer ook wel fijn! ;) altijd leuk om dan heel m'n klas te horen klagen als het weer kouder word haha

Ramon Oost


maarten89

Bah bah. Hier nog lekker 17,4 en stijgend! Dus ik ga lekker buiten zitten. Groetjes.

Marcellang

Citaat van: maarten89 op wo 06 mrt 2013 - 13:03
Bah bah. Hier nog lekker 17,4 en stijgend! Dus ik ga lekker buiten zitten. Groetjes.
Klagen in het lentediscussie topic denk  ;D   zon ze  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

jorentje1997

Toch nog even die korte broek in de kast laten..  ;D


zwoof

Citaat van: albalinda op wo 06 mrt 2013 - 13:05
Klagen in het lentediscussie topic denk  ;D   zon ze  8)

Het lentetopic maar omtoveren tot een klaagtopic. Moest trouwens alweer zweten vanmorgen, vies warm in de zon man.  ;D

wimbaens

Is zo'n koude periode in deze tijd van het jaar niet alleen mogelijk als het bewolkt is? Naar somber weer kijk ik dus niet uit.

jones

GFS max temps (!) voor aanstaande maandag:

Glennb

Ik geloof mijn ogen niet.. Het wordt er niet beter op.( Voor mij dan.... :-X ) Voor de winterliefhebbers: Enjoy! Ik ga heel hard duimpjes draaien en hopen op Lente.  ::) ;)
Groet,
Glenn

Tyshane

Citaat van: zwoof op wo 06 mrt 2013 - 13:40
Moest trouwens alweer zweten vanmorgen, vies warm in de zon man.  ;D

Dat had ik nou ook tijden mijn atb-ritje. ;) Vond het gewoon te warm, haha!

theowl999999


dondertje127

Citaat van: Romigo op wo 06 mrt 2013 - 10:56
Ik ken nog wel een goede psycholoog voor je.. ;)

Pardon? Kunnen dit soort reactie's achterwege blijven? Slaat nergens op! Dank u wel.

En nu weer ontopic.

Invicta

Schitterende kaarten hoor. Laat Koning Winter maar met een grootse aftocht aftaaien. Een weekje diepvries zou leuk zijn, dat hebben we nog niet gehad deze winter.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

winter

Citaat van: dondertje127 op wo 06 mrt 2013 - 17:30
Pardon? Kunnen dit soort reactie's achterwege blijven? Slaat nergens op! Dank u wel.

En nu weer ontopic.

Het is als een grap bedoelt als je hem snapt :)
On-topic:
GFS vol in wintermode run van vanmorgen gaf 2 ijsdagen voor het midden van het land nu uitgebreid naar 3 :)
Sneeuwkansen laat GFS al een tijdje zien vooral in Duitsland geeft die duidelijk een sneeuwbom aan en in Nederland ook kans op sneeuw maar hoeveelheden zijn natuurlijk volstrekt onzeker.

Pascal Soomers

Bizar eigenlijk, had dit niet zien aankomen.. Die straffe NO wind volgende week maakt het voor het gevoel al helemaal niet prettig....
Tegen zondagavond-maandagochtend zie ik de kans op wit goud in zuid-Limburg nog wel aanwezig, als het front op het juiste tijdstip arriveert (zo rond de avondklok).
When a supercell arrives, you must be prepared.

Mariska

Citaat van: dondertje127 op wo 06 mrt 2013 - 10:36
Gatverdamme! Ik zie er echt zo vreselijk tegenop :(

Ik ook. Zoals het nu is, is het heerlijk.
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Powered by EzPortal