Deel Soyuzraket verbrandt voor oog van webcam

Topic gezien door 2040 bezoekers
Gestart door Westkapellegek, za 16 feb 2013 - 12:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Westkapellegek

Sinds enkele maanden draait er in testversie (dus nog niet op mijn site zichtbaar) een nieuwe weercamera. Deze hebben nog geen super bijzondere beelden opgeleverd, tot woensdagavond 13-02. Uit meldingen bleek dat er een vuurbol was waargenomen rond kwart over 10 boven Zuid-Nederland, van west naar oost. Diezelfde avond heb ik de beelden van de camera teruggekeken, en daar stond inderdaad een vuurbol op. Via via had ik toen al te horen gekregen dat het ging over de verbranding van een rakettrap van een Soyuz bevoorradingscapsule voor het ISS: erg bijzonder dus!

Direct heb ik de beelden die ik op de monitor zag opgenomen met m'n camera en deze op internet gezet. Dit bleek een regelrechte hit! Meerdere media zijn geïnteresseerd gebleken in deze beelden.


Naast deze beelden staan sinds kort ook de originele beelden op het web in de vorm van een kleine montage.


groeten,
Niek van Andel

studio dewolf


Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

klapper

Nice man, had m inderdaad al gezien op een amerikaanse site.
Volgende keer alleen mischien een watermerk in zetten dan weet iedereen wie m gemaakt heeft.
Succes verder 8)

Leon Eikenaar

Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Ramon Oost


Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 3 | 2023: 17 | 2022: 21

Powered by EzPortal