Het grote vuurwerk topic

Topic gezien door 39043 bezoekers
Gestart door Marsel, ma 17 dec 2012 - 16:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shadow112

Heerlijke tijd van het jaar idd, maar ben wel klaar met carbid schieten toen 3 jaar geleden mijn bus afging omdat mijn buurman die van hem afknalde en door de druk die van mij spontaan volgde. Net toen ik het deksel erop probeerde te trappen, deksel vloog 10 cm langs mijn hoofd heen. Maar kijken hoort er natuurlijk nog wel bij. ;) Kunnen mensen die verrekte dichte mist nog herinneren van een aantal jaar geleden? Had een pot van 80 eurie, maar niks van kunnen zien :P

densta

Mijn lijst voor dit jaar. Besteld bij Huisman vuurwerk.
1 x Messiercake
4 x Gate of Heaven 1
1 x Gate of Heaven 2
6 x Heavy Legend 16
1 x Heave Legend 25
1 x Brocade Willow Tip
1 x Kroonjuweel
1 x The Lucifer
1 x Pyro's Delight
1 x Heroic Strike
1 x Rising Stars
1 x Light Years
1 x Rude Awakening
1 x Marakatu Mine
1 x Blue Dimension
1 x Deep Impact
1 x Sterrenstof
1 x Crazy Kamikaze
1 x Delicious Thunder
2 x Fearless Demon
1 x Hot, hot, hot
2 x Juggling Bouncer
1 x Brutal
1 x Mc Whistle
1 x Psycho Mania
3 x Secret Salvo
1 x Snakebite
1 x We Like It
2 x Royal Rampage
1 x Event Signal Lights
1 x Mojo Magic
1 x The Fugazi
1 x Gravity
1 x Original Rockets Pro 1
1 x The Choise.
1 x Unforgettable Countdown.
1 x Mc Thunder
1 x Cruise Rockets.
1 x White Thunder.

ThaGhostNL

My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

DSDLimburg

Mijn lijst alles van zena (b).
knal:chain 500
thunder cracker 2pakjes
trueno 2p
the mammoth 2p
pijlen:Pro rockets 2 8pijlen
time rain 3p
flash rockets 6p
let's play pool 3p
1x gel rocket
1x jupiter rocket
potten: gehele collectie Uranus A-B-C-D-E-F
afterglow 1pot
lily magnolia 2potten
royal palace 1p
night star 1p
kings heaven 1p
magy night 1p
Dit is mijn lijstje voor dit jaar  8)
seizoen 2018/2019

ThaGhostNL

Vond Zena dit jaar niet erg vernieuwend. Helaas dit jaar geen Zena. Mad-dog dit jaar de kans gegeven.
Anyway wel een leuk lijstje zo.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

flyineddy

Ik lees nu dat ik niet de enige vuurwerkliefhebber ben hier.  :)
Ik zelf heb dit jaar ook weer de nodige €'s uitgegeven aan vuurwerk.
In de maanden mei t/m augustus mooi 50% korting gescoord op een hele hoop artikelen (o.a. uitloop) bij mijn dealer in Koekange, iedere maand van een andere importeur.

Nu hoeft alleen het weer nog mee te zitten om mijn jaarwisseling tot een succes te maken.  ;D

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Oxize

Laten we hopen dat er niet weer dikke mist hangt. Zag dat temperaturen rond jaarwisseling alweer lekker laag waren.
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

benjamin112

Ik wist niet dat er hier ook zoveel mensen zitten met een "passie" voor vuurwerk. :)

Ook mijn lijstje is zondag de deur uitgegaan, dit jaar besteld bij Bax vuurwerk Bergeijk (Pro-Line dealer).
Ik koop elk jaar bij een andere dealer vuurwerk om zo steeds iets nieuws te hebben en niet jaren lang met hetzelfde zit.

Ik hoop dat er wat sneeuw ligt en geen wind dan is het goed.

ThaGhostNL

Deel 1 van mijn project is binnen, voornamelijk weco.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Oxize

Citaat van: Tha-Ghost op ma 29 dec 2014 - 12:19
Deel 1 van mijn project is binnen, voornamelijk weco.

Ik verwacht minimaal een mooi filmpje hiervan!
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Mike25

Ja ook ik ga dit jaar weer halen hoor, heerlijk en carbid schieten ook, 8) niet met deksel of bal maar met plastic zakken en veel plezier hebben, altijd leuk  ::)

Weerfreak 1337

Dit jaar beduidend minder vuurwerk dan afgelopen jaren ivm bezuiniging.
Nog steeds een paar mooie cakes en een grote zak vuurpijlen.

Uiteindelijk 7 (waarvan 1 gratis) cakes en 20 vuurpijlen, en wat fun-vuurwerk voor vóór 0:00 (Lees: Thunderkings, Romeinse kaarsen).

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst!!! ;D

PS: @ Tha-Ghost, zeker een filmpje maken! :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

benjamin112

Deel 1 is bij mij ook binnen.

Oxize

Iemand nog babypijltjes kopen?  ::)
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

martijn

Weet iemand hier misschien of de kans op smog groot is?

Diem

Citaat van: benjamin112 op ma 29 dec 2014 - 17:53
Deel 1 is bij mij ook binnen.
Leuke collectie! :)
-----
Voor mij wordt het helaas weer een rustig (binnenblijf) dagje.
Het enige voordeel is dat het geld bespaart :P

MetNL

Enorme Pyrofan hierzo. Vandaag een (magere) bestelling ingehaald.  :P

BTW iemand een idee wat voor vuurwerk ik nu beschrijf:

Ik was een paar jaar geleden op een demo op koniginnendag in Laren (NH) en daar staken ze vuurwerk af dat tollend de lucht in ging en daarbij het geluid van een glijfluit maakte! Het maakte een beetje een spiraalvorm als het de lucht in ging!  :-\
weercam: weathercam.bugs3.com | website: metnl.bugs3.com/website/index.html | Facebook: https://www.facebook.com/pages/MetNL | Twitter: @MeteoBeNeLux | Proffesioneel stemacteur en Voice Over |

Khim

Siervuurwerk is mooi om naar te kijken, veilig binnen  :)
Ben altijd blij als ik er even tussendoor kan als er -even- niet geknald wordt. Hond vind het nog steeds niet prettig.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Reutel

Citaat van: martijn op ma 29 dec 2014 - 19:30
Weet iemand hier misschien of de kans op smog groot is?

Als ik zie wat hier allemaal voorbij komt dan vrees ik het ergste.  ::)


Wat ik verder nog wil mee geven aan iedereen die naar het vuurwerk gaat kijken. Doe jezelf een plezier en zet een veiligheidsbril op en doe oorpluggen in. Oorpluggen? Ja oorpluggen of nog beter een gehoorkap. Knalvuurwerk van tegenwoordig gaat steeds harder. Er hoeft maar even iets fout te gaan, en dan bedoel ik dus dat iemand een of andere balistische neutronen-lawine-thunder-strijkding jou richting op gooit, en je zit voor de rest van je leven met een fluittoon in je hoofd. En neem maar van mij aan dat dat geen pretje is.  8)

martijn

Hierbij mijn deel voor 2 uur bestaande uit
1x honderdduizendklapper
1x 4cakes zena mayem
1heroic strike
1xrising stars
1x true tradition
1x white thunder
2x fluitcake
1x vuurpijl fury en titan
En nog wat ander klein spul

Powered by EzPortal